سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
هادی العامری رئیس ائتلاف فتح

حوزه/هادی العامری رئیس ائتلاف فتح تأکید کرد: ملت عراق با برگزاری تظاهرات میلیونی خود در بغداد، خواستار خروج نیرو های آمریکایی از این کشور شد، لذا دولت آمریکا باید به خواسته این ملت احترام بگذارد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، هادی العامری رئیس ائتلاف فتح تأکید کرد: ملت عراق با برگزاری تظاهرات میلیونی خود در بغداد، خواستار خروج نیرو های آمریکایی از این کشور شد، لذا دولت آمریکا باید به خواسته این ملت احترام بگذارد.

وی از همچنین از سید مقتدی صدر رئیس جریان صدر عراق به خاطر دعوت به برگزاری این تظاهرات تشکر و قدردانی کرد.

العامری در بیانیه خود بعد از برگزاری تظاهرات مردم عراق نوشت: ملت عراق حرف خود را مبنی بر خروج نیرو های آمریکایی از عراق زد و اکنون دولت آمریکا باید به خواسته این ملت احترام بگذارد.

وی افزود: ما از تمامی اقشار مختلف عراق که در این تظاهرات میلیونی شرکت کردند و از دعوت سید مقتدی صدر به این تظاهرات و همچنین از تمامی قدرت هایی که با حضور نظامی بیگانه در عراق مخالفت کردند، تشکر می کنیم و می گوییم که ما قادر بودیم و هستیم که امنیت را تحقق بخشیده و حاکمیت عراق را حفظ کنیم.

شایان ذکر است که منطقه الکراده و الجادریه بغداد امروز شاهد حضور میلیونی مردم در تظاهرات مخالفت با حضور آمریکا در عراق بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محسن IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    0 0
    خداوند کل منطقه را از دست مستکبران نجات دهد