پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 882883
۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۵
محمد بن الذیب شاعر معروف قطری

حوزه/ محمد بن الذیب شاعر معروف قطری بعد از انتشار اشعاری در ستایش سردار شهید قاسم سلیمانی در شبکه های اجتماعی جنجال به پا کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، محمد بن الذیب شاعر معروف قطری بعد از انتشار اشعاری در ستایش سردار شهید قاسم سلیمانی در شبکه های اجتماعی جنجال به پا کرد.

ابن الذیب یکی از شعرای برجسته قطری است، در کلیپی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده به ستایش آیت الله خامنه ای و سردار سلیمانی می پردازد.

وی در اشعار خود گفت: قاسم مایه افتخار است و از جام ذلت نمی نوشد، اما از جام مرگ می نوشد، در حالی که خوشحال است... سردار سلیمانی شکننده کافران و یاور دین و مایه عزّت آزادگان است، اگر چه انسان های پَست ناراحت شوند... گویی که من صدای گریه رسول الله و اهل بیت بر قاسم سلیمانی را می شنوم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عسکری IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    0 0
    با عرض سلام آقایون محترم خوشبختانه اکثر کشورهای جهان حاج قاسم را بهتر از بعضی از داخلی ها می شناسند . حرف یکی من نیست خیلی ها میخواهند از دست دولت شکایت کنند . وزیر خارجهه قبیحانه دم از مذاکرات می زند خود روحانی شاید هنوز چند روزی از شهادت سردار عزیزمان نگذشته بود که حرف از مذاکره میزد . چه کسی باید رسیدگی کند این حرف میلیونها ایرانی است . هفت سال مملکت رو به سوی نابودی کشاندند با بی تدبیری های واضح و روشن .متاسفانه اسم دولت رو هم گذاشته تدبیر و امید . خواهشا رسیدگی فرمایید .. روشنگری فرمایید از طریق صدا و سیما به صورت مستند که مردم عامه بفهمند چه آسیب هایی این دولت ناکار آمد به مملکت و مردم وارد کرده است .. با تشکر