پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بیانیه

حوزه/ جمعی از طلاب و فضلاء قروه با صدور بیانیه ای از تلاش ها و خدمات وزارت اطلاعات و نیز قوه قضائیه در برخورد قانونی و انقلابی با تخلفات شهرداری این شهرستان تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، جمعی از جمعی از طلاب و روحانیون شهرستان قروه با صدور بیانیه ای از تلاش های دلسوزانه و انقلابی سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات در  برخورد با متخلفان شهرداری این شهرستان تجلیل و قدردانی کردند.

در متن این بیانیه می خوانیم:

بسم الله الرحمن الرحیم

از دیدگاه قرآن امنیت یکی از اهداف استقرار حاکمیت خداوند و خلافت صالحان است مضافاً این‌که تأمین امنیت از اهداف جهاد قلمداد شده و احساس امنیت از خصائص مؤمن است.

خداوند متعال در آیه ۳۳ سوره مائده در این رابطه فرموده است: «إِنَّمَا جَزَاء الَّذِینَ یُحَارِبُونَ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَیَسْعَوْنَ فِی الأَرْضِ فَسَادًا أَن یُقَتَّلُواْ أَوْ یُصَلَّبُواْ أَوْ تُقَطَّعَ أَیْدِیهِمْ وَأَرْجُلُهُم مِّنْ خِلافٍ أَوْ یُنفَوْاْ مِنَ الأَرْضِ ذَلِکَ لَهُمْ خِزْیٌ فِی الدُّنْیَا وَلَهُمْ فِی الآخِرَةِ عَذَابٌ عَظِیمٌ/ سزای کسانی‌که با [دوستداران] خدا و پیامبر او می‏‌جنگند و در زمین به فساد می‏‌کوشند جز این نیست که کشته شوند یا بر دار آویخته گردند یا دست و پایشان در خلاف جهت‏ یکدیگر بریده شود یا از آن سرزمین تبعید گردند این رسوایی آنان در دنیاست و در آخرت عذابی بزرگ خواهند داشت».

نام سربازان گمنام امام زمان (عج) با امنیت گره خورده است و دست اندرکاران این حوزه در مداری حرکت می کنند که جز امنیت و حفظ استقلال نظام و کشور و پاسداری از امنیت تک تک افراد جامعه هدف دیگری ندارند و در این مسیر بدون ادعا به انجام وظیفه می پردازند. این مسائل نشان می دهد افرادی در این نهاد انقلابی مشغول به کارند که دارای شخصیتی همچون ولایت مداری و اخلاص پیشه هستند .

بی شک ما امنیت داریم چون سربازان گمنام در کنارمان هستند اما بدون ادعا و در عین حال بیدار مصداق بارز انقلابی بودن این عزیز ان علاوه بر مبارزه با دشمنان خارج از مرز و بوم این مردم در داخل نیز کوتاه نیامده و با مفسدان و رانت خواران که همچون زالو خون این مردم ستمدیده را می  مکند به وظیفه خود عمل می کنند.

در جریان تخلفات شهرداری قروه این مطلب به اثبات رسید حال که قدم هایی برای این هدف بزرگ برداشته شده است.

عده ای که مقاصد شومشان در خطر است نگران شده و در تلاش برای پایمال کردن حقوق مردم و ضایع نمودن زحمات این دلیر مردان می باشند گرچه با وجود شیر مردانی چون آیت الله رئیسی در راس قوه قضائیه مبارزه با فساد، امیدی دو چندان در دل مردم ایجاد شده و اثرات اخلاص خدمتگذاری در دستگاه قضا نیز در شهرستان به وضوح مشاهده می گردد، اما امید است تا مجدانه در قطع کردن دست خائنان از بیت المال مسلمانان کوتاه نیامده و در جار و  جنجال هایی که حربه حامیان این مفسدین است خللی در برخورد قاطع دستگاه قضا ایجاد نشود.

درود خدا و رسولان او بر شما غیور مردان که این امنیت مدیون چشمان همیشه بیدار و تیز بین شما سربازان گمنام امام زمان (عج)است.

ضمن تشکر و قدردانی از تلاشهای مخلصانه وزارت اطلاعات و قوه قضائیه حمایت همه جانبه خود را در این مبارزه اعلام می داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha