جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین میرمعزی

حوزه/ اگر چه در بیست و یکمین همایش کتاب سال حوزه آثاری ارائه شده و بر اساس نیازهای روز بوده، ولی برای رسیدن به اهداف تعیین شده راه نرفته زیادی باقی مانده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرمعزّی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، گفت: در بیست و یکمین همایش کتاب سال حوزه، موضوعات مربوط به جامعه، نظام و مطالبات مقام معظم رهبری در مورد بیانیه گام دوم، سبک زندگی، تمدن نوین اسلامی، الگوی پیشرفت اسلامی، نظام انقلابی، مورد توجه قرار گرفته است.

معاون پژوهش حوزه های علمیه افزود: اگر چه در این همایش آثاری ارائه شده و بر اساس نیازهای روز بوده و حتی آثار برگزیده  هم این چنین بوده، ولی برای رسیدن به اهداف تعیین شده راه نرفته زیادی باقی مانده است.

وی با اشاره به آثار ارائه شده در خصوص اقتصاد مقاومتی اظهارداشت: در مورد بحث اقتصاد مقاومتی هم در حوزه کارهایی شده است، حتی مرکزی به این نام راه اندازی شده و این مرکز درحال مطالعه راهبری مطالعات و فعالیت های علمی در ارتباط با اقتصاد مقاومتی است.

حجت الاسلام والمسلمین میرمعزی گفت: درباره اقتصاد مقاومتی کتاب و مقالاتی هم منتشر شده و امید است در آینده نزدیک به اهداف مان برسیم.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha