پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: با توجه به اینکه ایام دهه فجر امسال با چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی مصادف شده است باید یک ویژه برنامه در راستای گرامیداشت نام و یاد سردار دل ها تدارک دیده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدمحمد سادات صبح امروز در جلسه کمیته های تخصصی و تشریح برنامه های ستاد دهه فجر استان کردستان، اظهار داشت: یکی از ویژگی های انقلاب اسلامی زنده بودن و پویایی آن است به طوری که بعد از گذشت بیش از 4 دهه هیچ فاصله ای بین ملت، رهبر و انقلاب ایجاد نشده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب بر حضور و مشارکت جوانان تاکید فراوان دارند، لذا باید در این دهه مبارک اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی برای این نسل تبیین شود.

وی افزود: در این ایام باید گفتمان های انقلابی در سطح دانشگاه های استان برگزار شود تا دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی ایران را برای نسل جدید انقلاب تبیین و تفسیر نماییم.

حجت الاسلام سادات خاطرنشان ساخت: همچنین در آستانه انتخابات مجلس یازدهم قرار داریم، لذا باید با برپایی نشست ها و جلسات تخصصی زمینه حضور حداکثری مردم در این همه پرسی را فراهم کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در پایان سخنان خود گفت: با توجه به اینکه ایام دهه فجر امسال با چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی مصادف شده است باید یک ویژه برنامه در راستای گرامیداشت نام و یاد سردار دل ها تدارک دیده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha