پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شهرک نشینان صهیونیستی مسجدی در بیت المقدس را آتش زدند

حوزه/ به گفته شاهدان عینی جمعه جمعی از مهاجمین شهرک نشین، مسجد بدریه را در بیت صفا در بیت المقدس به آتش کشیده و شعارهای نژادپرستانه عبری بر روی آن نوشتند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از دیلی صباح، شرکت نشینان صهیونیستی مسجدی را در بیت المقدس اشغالی به آتش کشیده و بر روی دیوارهای آن شعارهای نژادپرستانه نوشتند.

شاهدان عینی گفته اند جمعه جمعی از شهرک نشینان مسجد بدریه را در بیت صفا در بیت المقدس آتش زده اند. شاهدان افزودند که مردم شهر قبل از پخش شدن، حریق را خاموش کرده اند. مهاجمین همچنین بر روی دیوارهای مسجد با اسپری رنگ قرمز، شعارهای نژادپرستانه به زبان عبری نوشته اند.

شعارها بسیار بدخط نوشته شودند اما به نظر می رسید که مرجع آن آشکارا به پاسگاه های مستقر در کرانه باختری مربوط می شد.

 گفتنی است این مسجد در محله عربی بیت صففا در ضمیمه شرقی بیت المقدس واقع شده است. اسرائیل به طور غیرقانونی شرق بیت المقدس را به همراه کرانه باختری در جنگ خاورمیانه 1967 محاصره و اشغال کرد. فلسطینی ها هر دو منطقه را به عنوان بخشی از کشور آینده خود می خواهند.

صهیونیست ها در حملات گذشته به فلسطینی ها و املاک آنان در سرزمین های اشغالی فلسطین نقش داشته اند. اوایل روز جمعه ، پلیس اسرائیل با حمله به صحن بیت المقدس در مجتمع مسجد الاقصی ، سعی در خالی کردن این محل داشته است و به گفته شاهدان عینی ، دست کم 13 نفر را دستگیر کردند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha