پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دهه فجر

حوزه/ استاد حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای معرفی انقلاب به نسل های جدید است، بیان کرد: برخی جریان های داخلی و خارجی این روزها به دنبال تحریف انقلاب اسلامی و زیر سئوال بردن آرمانهای این نظام هستند که این خطری جدی و نوعی جنگ نرم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، حجت الاسلام مرتضی خورشیدی، صبح امروز در نشست جمعی از روحانیون و طلاب شهر سنندج که به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار شد،  اظهار داشت: یکی از رویدادهای یکصدسال گذشته در تاریخ جهان را باید تشکیل حکومت اسلامی در ایران و پیروزی انقلاب عنوان کرد.

 استاد حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: انقلاب اسلامی نتیجه و حاصل خون هزاران شهید است و امروز اقتدار و صلابت این نظام و انقلاب را باید معلول ایثارگری های فرزندان این مملکت دانست.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای معرفی انقلاب به نسل های جدید است، بیان کرد: بسیاری از جریان های خارجی و داخلی این روزها به دنبال تحریف انقلاب اسلامی و زیر سئوال بردن آرمانهای این نظام هستند که این خطری جدی و نوعی جنگ نرم است.

حجت الاسلام خورشیدی اظهار کرد: تحریف آرمان های انقلاب اسلامی یکی از توطئه های دشمنان در طول ۴ دهه اخیر بوده، لذا باید در این روزها که هجمه تبلیغاتی علیه این ملت و نظام بی سابقه بوده است، باید بتوانیم به بهترین نحو ممکن جشن های انقلاب را برگزار کنیم.

این استاد حوزه ادامه داد: از سوی دیگر انتخابات یازدهم را در پیش روی داریم و دشمن نیز برای پایین آوردن مشارکت مردم در این همه پرسه دست به هر کاری زده است، لذا باید جامعه را نسبت به این توطئه افکنی دشمن هوشیارتراز قبل کنیم.

حجت الاسلام خورشیدی در پایان گفت: روحانی و طلبه به عنوان افراد مورد اعتماد جامعه می توانند در تغییر نگرش نادرست جامعه در انتخاب یک نماینده اصلح نقش مهمی داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha