پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فرهور

حوزه/ مدیر عامل نیروگاه برق شهید رجایی گفت: در شرایط حساس کنونی باید به نیروهای توانای کشور اعتماد کرده تا بدون وابستگی بتوانیم قله های پیشرفت و ترقی را همچون عرصه های مهم دیگر فتح کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، مهندس علی فرهور صبح امروز در جمع طلاب و  اساتید حوزه علمیه خواهران زینبیه شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات نیروگاه شهید رجایی قزوین برگزار شد، گفت: نیروگاه برق شهید رجایی یکی از بزرگترین پروژه‌های ملی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به ثمر رسیده و گذشته از تأمین بخشی از برق مورد نیاز کشور، مفهوم خودباوری را در صنعت برق کشور در بخش ساخت، نصب و مدیریت اجرای پروژه برای تأمین خدمات فنی و تجهیزات مورد نیاز، پویا سازی امکانات بالقوه کشور به امکانات بالفعل تبدیل کرده است.

مدیر عامل نیروگاه برق شهید رجایی خاطرنشان کرد: با استفاده از کارشناسان داخلی در حال حاضر ضمن ساخت بسیاری از قطعات مورد نیاز این نیروگاه استراتژیک، تعمیرات سالانه نیز توسط متخصصان و کارشناسان این نیروگاه صورت می‌گیرد.

فرهور ادامه داد: نیروگاه شهید رجایی همواره در کنار سایر نیروگاه‌های کشور، با تولید برق پایدار و مطمئن توانسته عناوین برتر ارزیابی‌های سالیانه را کسب کند.

وی ادامه داد: اتکا به توانمندی های داخلی و اعتماد به متخصصان و کارگران کشورمان توانسته ظرفیت ها و استعدادهای ارزشمند کشور را در عرصه های مختلف به منصه ظهور بنشاند و هر جا این اعتماد واقعی بوده به موفقیت های بزرگی دست یافته ایم.

 فرهور بیان کرد: شکوفایی صنعت آب و برق در سالهای اخیر با اعتماد به جوانان و مهندسان کشور و واگذاری کارهای بزرگ به آنها به دست آمده است و امید که در شرایط حساس کنونی به نیروهای توانای کشور اعتماد کرده تا بدون وابستگی بتوانیم قله های پیشرفت و ترقی را همچون عرصه های مهم دیگر فتح کنیم.

وی ظرفیت حوزه های علمیه و روحانیت را در عصر کنونی مهم و تاثیرگذار دانست و بیان کرد:  با توجه به اینکه استان قزوین دارای فرهیختگان، علما و نخبگان فراوانی است، لذا در جهت اشاعه و بسط فرهنگ صرفه جویی در مصرف انرژی نیاز است از تمامی ظرفیت های بخش فرهنگی و حوزه های علمیه به خوبی استفاده شود.

مدیر عامل نیروگاه برق شهید رجایی گفت: ارائه خدمات مطلوب باعث افزایش رضایتمندی مردم عزیز می شود و مجموعه کارکنان نیروگاه شهید رجایی این موضوع را اولویت اصلی همه برنامه های خود قرارمی دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha