جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت السالام کاظم لو

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: صدا وسیما در حوزه معارف اسلامی وظیفه بسیار سنگینی بر عهده دارد که باید بیش از پیش با هم اندیشی اساتید حوزه علمیه به تولید برنامه های فاخر و مخاطب پسند همت گمارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین رضا کاظم لو صبح امروز در نشستی با جمعی از دست اندرکاران  و تهیه کنندگان برنامه های معارفی شبکه استانی مرکز قزوین که در مدیریت حوزه خواهران استان برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: ویژگی حضرت فاطمه  زهرا (س) ولایتمداری ایشان بود، البته ایشان در همه زمینه ها مانند عبادت و راز و نیاز، خانه داری، فرزندپروری، حضور موثر در اجتماع و ... سرآمد بودند

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین همچنین به شهادت سردار سلیمانی و دیگر هرزمانش اشاره و بیان کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی با شهادت خود باعث انسجام، همبستگی و بیداری ملت ها شد.

وی ادامه داد: در شهادت سردار سلیمانی، دریایی از مردم غیور، قدرشناس و بابصیرت ایران در مراسم تشییع فرمانده غیور، حضور یافتند تا بار دیگر به دشمنان اعلام کنند که مردم پای نظام و ولایت ایستاده اند و در برابر تهدیدات دشمن، هیچ ترسی به خودشان راه نخواهند داد.

 حجت الاسلام کاظم لو به برنامه سازی در حوزه معارف اسلامی را برای آحاد مردم، جوانان و خانواده ها با اهمیت دانست و بیان کرد: صدا وسیما در حوزه معارف اسلامی وظیفه بسیار سنگینی بر عهده دارد که باید بیش از پیش در این عرصه و با هم اندیشی بهتر با اساتید حوزه به تولید برنامه های فاخر و مخاطب‌پسند همت گمارد.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: کانون توجه و حملات دشمن در حوزه عقاید و باورهای دینی است و ده‌ها شبکه ماهواره‌ای در این عرصه فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha