جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام احمدی

تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: حوزه های علمیه منبعی مطمئن برای تولید برنامه‌های دینی و مذهبی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام مهدی احمدی، صبح امروز در جلسه جمعی از تهیه کنندگان و دست اندرکاران برنامه های معارفی شبکه استانی قزوین با مدیر حوزه علمیه خواهران استان، گفت: حوزه علمیه قزوین با دارا بودن تعداد زیادی کارشناس زبده دینی و وجود منابع غنی  معارف اسلامی، ظرفیت خوبی در زمینه تولید برنامه‌های محوری در زمینه‌های مذهبی و فرهنگی دارد.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های علم دینی و کارشناسان مذهبی در استان  قزوین به‌ اندازه پاسخگویی به نیاز سایر استان‌هاست و شبکه استانی قزوین باید در کنار ماموریت‌های استانی، وظایف ملی خود را نیز انجام دهد.

وی ادامه داد:  باوجود این‌که فضای مجازی و رسانه‌های نوین توسعه‌ یافته‌اند،‌ ولی تلویزیون رسانه‌ای است که ۲ حس بینایی و شنوایی انسان را درگیر می‌کند و همچنان یکی از پرمخاطب‌ترین رسانه‌هاست.

حجت الاسلام احمدی بیان کرد: در سال‌های گذشته تلویزیون رسانه‌ای یک‌سویه بوده و مخاطبان آن نقش چندانی در تولید برنامه‌ها نداشتند، ولی امروز این رسانه مخاطب محور شده است و بینندگان در تولید و پخش محتوا نقش‌آفرین شده‌اند.

وی اظهارکرد:  امکان پخش زنده نماز جماعت‌های ظهر و مغرب از  امامزادگان و بقاع متبرکه  و همایش های دینی و مذهبی از برنامه های جدی این شبکه درسال آینده می باشد.

تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین بیان کرد: توانایی تولید برنامه‌های فاخر دینی در همکاران  شبکه استانی مرکز قزوین وجود داشته و تحقق این مهم نیازمند همراهی و همکاری اساتید حوزه علمیه این شهر می باشد.

تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: حوزه های علمیه منبعی مطمئن برای تولید برنامه‌های دینی و مذهبی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha