سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت السالام مصطفایی

حوزه/ حجت الاسلام مصطفایی با اشاره به راهپیمایی میلیونی مردم کشور عراق علیه اشغالگران آمریکایی، گفت: پیام راهپیمایی این بود که باید اشغالگران آمریکایی خاک کشور عراق را ترک کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، صبح امروز در مراسم سوگواری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) که در سالن اجتماعات مدرسه التفاتیه قزوین برگزار شد گفت: زندگانی به ظاهر کوتاه حضرت زهرا (س) و سیره آن یگانه بانوی معصوم عالم بشریت از تمام جهات برای زنان عالم درس و مشی کمالات انسانی و اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین عنوان بیان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) در مکتب نبوت تربیت یافت و همیشه در رکاب ولایت و مدافع اسلام ناب بود.

وی در ادامه به شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش، گفت: ملت های سوریه، عراق، فلسطین،لبنان و یمن جانفشانی ها و رشادتهای این سرباز ولایت را هرگز فراموش نخواهند کرد.

راهپیمایی مردم عراق بازتاب جهانی داشت

حجت الاسلام مصطفایی با اشاره به راهپیمایی میلیونی مردم کشور عراق علیه اشغالگران آمریکایی،  بیان داشت: حضور باشکوه و بی نظیر مردم عراق در راهپیمایی روز جمعه بازتاب جهانی داشت و شبکه های مختلف دنیا برنامه های  عادی خود را قطع و به  این مراسم اختصاص داده بودند.

وی ادامه داد: پیام راهپیمایی این بود که باید اشغالگران آمریکایی خاک کشور عراق را ترک کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha