جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه مشترک معاونان پژوهش حوزه علمیه برادران و خواهران بوشهر

حوزه/ در اولین جلسه مشترک معاونان پژوهش حوزه های علمیه برادران و خواهران استان بوشهر مقرر شد کانون های علمی در مدارس علمیه استان تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، اولین جلسه مشترک معاونان پژوهش حوزه های علمیه برادران و خواهران استان بوشهر صبح امروز با موضوع بررسی آیین نامه کانون های علمی، گفتگو پیرامون گام دوم انقلاب، فعالیت پژوهشی درسی طلاب برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد با توجه به پتانسیل هر مدرسه چندین کانون علمی در میان طلاب تشکیل شود؛ همچنین جهت کیفیت بخشی به مقالات علمی طلاب مقرر شد که در هر مدرسه کارگاه آموزش فیش نویسی برای طلاب برگزار گردد.

در این جلسه بر توجه به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب و تبیین آن در بین طلاب مدارس و اساتید علمیه استان تاکید و مصوب شد در مدارس علمیه خواهران و برادران فعالیت هایی در این زمینه همچون برگزاری مسابقه خوانش و تحلیل بیانیه، خلاصه نویسی و کرسی های آزاداندیشی صورت گیرد.

همچنین با توجه به شروع فراخوان پنجمین جشنواره استانی علامه حلی(ره) در بوشهر آیین نامه های مربوط به جشنواره در میان حاضران قرائت شد و تاکید شد که مدارس علمیه استان فعالیت کمی و کیفی چشمگیری در این جشنواره داشته باشند.

در این جلسه حجت الاسلام حسین فقیه از برگزاری آیین اختتامیه چهارمین جشنواره استانی علامه حلی(ره) در بوشهر خبر داد و اظهار داشت: این مراسم  ۱۶ بهمن ماه سال جاری با حضور نماینده ولی فقیه در استان و طلاب و روحانیون برادر و خواهر برگزار می شود.

دبیر چهارمین جشنواره استانی علامه حلی(ره) بوشهر از ارسال ۱۵۲ اثر به دبیرخانه استانی جشنواره استانی علامه حلی(ره) در بوشهر خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد ۷۲ اثر مربوط به طلاب حوزه علمیه برادران استان و ۸۰ اثر مربوط طلاب حوزه علمیه خواهران است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha