چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سپاه

حوزه / حجت الاسلام احمدی، پایه و اساس سپاه را براساس اخلاص دانست و با بیان اینکه به دست آوردن گوهر اخلاص نیاز به تلاش و کوشش دارد، گفت: اخلاص بود که سپاه را از دفاع مقدس تاکنون در عرصه های مختلف پیروز کرده است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» کاشان، حجت الاسلام شمس الدین احمدی، صبح امروز شنبه پنجم  بهمن در جلسه عزاداری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: حضرت زهرا سلام اله علیها می فرماید: اَللّهُمَّ إنی اَسئلکَ کَلِمَةَ الإخلاصِ؛ دختر رسول اکرم از خدواند اخلاص در عمل را می خواهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان افزود: با توجه به تقارن ایام شهادت فاطمه زهرا سلام اله علیها با ایام دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی شایسته است فجر امسال را فجر فاطمی بنامیم  و برنامه های گرامیداشت دهه فجر را با توسل به فاطمه زهرا سلام اله علیها هر چه با شکوه تر برگزار کنیم.

وی، در ادامه پایه و اساس سپاه را براساس اخلاص دانست و با بیان اینکه به دست آوردن گوهر اخلاص نیاز به تلاش و کوشش دارد، افزود: اخلاص بود که سپاه را از دفاع مقدس تاکنون در عرصه های مختلف پیروز  کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان در ادامه با اشاره به خصوصیات سردار سلیمانی، تصریح کرد: اخلاص  سردار سلیمانی  منشا برکات فراوان در جبهه اسلام و  مقاومت بود و شهادتش نیز منشا خیرات و برکات عجیبی بود که مقام معظم رهبری آن را یوم الله نام نهادند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha