پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
بازی AFC یا هزینه ایستادگی پای آرمان حاج قاسم!

حوزه/ بدون شک تحریم تیم‌های فوتبال به عنوان ورزشی مورد علاقه و اقبال، هزینه‌ای است که می‌خواهند در ازای ایستادگی پای انتقام‌جویی به حق شان بر مردم تحمیل کنند؛ پس در این زمانه، تحریم‌های ظالمانه علیه میهن اسلامی، از هر زمانی هوشمندانه‌تر است و بسیار ضرورت دارد جبهه انقلاب نیز هوشمندانه آماده مقابله با موج‌های جنگ نرم علیه مردم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، یکی از اشاره‌های نوید بخش خطبه‌های نماز جمعه رهبر معظم انقلاب، توجه به حضور عاشقانه، حماسی و متحدانه ملت در تشییع ۲۵ میلیونی پیکر سردار دل‌ها و یاران شهیدش بود؛ برگ زرینی که وفق بیان رهبر انقلاب، از اولین «ایام‌الله» گام دوم و انفجار نوری در طلیعه چهل سال دوم حیات انقلاب اسلامی است.

قیام مردم ایران در سایه قامت از هم پاشیده حاج قاسم، همان‌قدر که مایه اقتدار و افتخار نظام اسلامی گردید، موجبات غیظ و غضب دشمنان را فراهم آورد؛ و فراتر از آن، شعار یکپارچه ملت به خون‌خواهی فرمانده سپاه قدس که خار چشم استکبار بود، از سویی پشتوانه نیروی نظامی کشور شده تا دمار از عین الاسد در بیاورد و از سوی دیگر، دست دشمن را در پاسخ به این اقدام زورمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسته نگه داشت.

شکی نیست که آمریکا به‌خوبی می‌دانست هرگونه پاسخ نظامی به انتقام سختی که دست‌کم ۲۵ میلیون ایرانی پای آن را امضا کرده بودند، موجب اتحاد بیشتر و ایستادگی دوچندان جامعه در ایران می‌شد؛ از این رو، استکبار جهانی به تشدید جنگ روانی علیه مردم ایران روی آورده و درصدد هزینه سازی برای مردم در مقابل ایستادگی آنان خواهد بود.

بدون شک تحریم تیم‌های فوتبال به عنوان ورزشی مورد علاقه و اقبال، هزینه ای است که می‌خواهند در ازای ایستادگی پای انتقام‌جویی به حق شان بر مردم تحمیل کنند.

در این زمانه، تحریم‌های ظالمانه بر علیه میهن اسلامی، از هر زمانی هوشمندانه‌تر است و بسیار ضرورت دارد جبهه انقلاب نیز هوشمندانه آماده مقابله با موج‌های جنگ نرم بر علیه مردم باشد؛ چراکه استکبار جهانی بی‌هیچ پرده‌ای به دنبال اهرم‌های فشار اجتماعی و روانی بر پیکره مردمی است که در میان همه رنج‌های اقتصادی و بی‌تدبیری‌ها، پای عزت کشور و قهرمانشان ایستاده‌اند.

در نگاهی گذرا، رفتارهایی چون پا نگذاشتن روی پرچم شیطان بزرگ در دانشگاه، شعارهای تند و بی‌پروای شلوغی‌های پراکنده تهران و چند شهر دیگر در روزهای اخیر، ماجرای بهانه‌تراشی AFC بر نبود امنیت در جزیره ثبات منطقه غرب آسیا، همه سطرهایی از دستور ایجاد هزینه اجتماعی برای ایستادگی است.

یادداشت از؛ حجت‌الاسلام مسیح اسکندری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha