پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران، دهه فجر را فرصت مناسبی در جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: به طور حتم ایام الله دهه فجر امسال با شکوه و عظمت خاصی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام جعفر طبرسی، معاون تهذیب حوزه علمیه مازندرانT امروز در جلسه هماهنگی برنامه های دهه مبارک فجر که در مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد، دهه فجر را فرصت مناسبی در جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: به طور حتم ایام الله دهه فجر امسال با شکوه و عظمت خاصی برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که دشمنان ملت ایران در چهل سال اخیر همواره تلاش کردند حضور مردم در عرصه های مختلف انقلاب کمرنگ باشد، افزود: بر خلاف تلاش های مذوبحانه دشمن، حضور مردم در عرصه های مختلف بسیار پررنگ و اثرگذار بوده است.

استاد حوزه علمیه مازندران، حضور پررنگ مردم در صحنه های مختلف را پشتوانه محکمی برای انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: ملت با بصیرت و انقلابی کشورمان با حضور گسترده خود در عرصه های مختلف، بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران به حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر مطهر سپهبد سلیمانی اشاره کرد و با بیان این که دنیا از این حضور میلیونی هنوز هم متحیر است، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران در آن حماسه ماندگار نشان دادند که مدافع حقیقی انقلاب و نظام اسلامی هستند.

حجت الاسلام طبرسی، ملت ایران را مردمی هوشیار و با بصیرت معرفی کرد و گفت: این مردم همواره با حضور در صحنه خود بسیاری از معادلات دشمن را بر هم می زنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی نیز با حضور و همراهی این ملت به پیروزی رسید، بیان داشت: همراهی مردم و روحانیت در نهضت مبارزه با رژیم طاغوت، در نتیجه منجر به پیروزی انقلاب شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با بیان این که روحانیت در چهل سال اخیر همواره نقش پررنگی در عرصه ها و صحنه های مختلف انقلاب داشته است، افزود: حال که چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن خواهیم گرفت این نقش آفرینی باید پررنگ تر از گذشته باشد.

وی با اشاره به این که دشمنان همواره تلاش کردند تا جایگاه حوزه و روحانیت را در نظام اسلامی کمرنگ و خدشه دار کنند، بیان داشت: روحانیت در طول تاریخ مدافع حقیقی دین و ارزش‌های معنوی بوده و در جریان مبارزات نهضت انقلاب نیز در کنار مردم پایه گذار یک نظام دینی و الهی بوده است.

استاد حوزه علمیه با بیان این که امروز انقلاب اسلامی به پشتوانه عظیم مردمی به پیشرفت‌های ارزشمندی دست پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: دشمنان ملت، نمی‌خواهند این دستاوردهای عظیم را ببیند و تلاش می‌کنند آن‌ها را کمرنگ و بی اهمیت جلوه دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha