جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تجمع علمای مسلمان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان لبنان با صدور بیانیه ای تصمیم رژیم صهیونیستی در زمینه اخراج شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی بهمدت یک هفته از این مسجد را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه تجمع علمای مسلمان لبنان با صدور بیانیه ای تصمیم رژیم صهیونیستی در زمینه اخراج شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی به مدت یک هفته از این مسجد را محکوم کردند و آن را نقض آشکار قوانین شهروندی رژیم اشغالگر دانست و افزود: این اقدام از سوی دیگر نقض حقوق بشر در زمینه آزادی های دینی و آزادی بیان است.

تجمع علمای مسلمان همچنین از موضع قهرمانانه شیخ عکرمه صبری در مقابل رژیم صهیونیستی و عدم تسلیم او در برابر اشغالگران را ستود و افزود: موضع شیخ صبری نشان دهنده شکست اشغالگری صهیونیست ها در یهودی سازی مسجد الاقصی و اخراج مردم فلسطین از سرزمینشان است.

علمای مسلمان لبنان در ادامه از سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب و سازمان ملل متحد خواستند این اقدام بزدلانه رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و از اقدامات خودسرانه این رژیم جلوگیری کنند.

در پایان این بیانیه تاکید شده که تنها راه برخورد با رژیم صهیونیستی همان مقاومت مسلحانه با دشمنی است که زبانی جز زبان زور را نمی فهمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha