پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فخرالدینی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر ضرورت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در دهه فجر تاکید کرد.

حجت الاسلام محمد فخرالدینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»یزد با تسلیت ایام شهادت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت فرارسیدن ایام الله دهه فجر و یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: بزرگداشت ایام الله دهه فجر، مبنای قرآنی و تاریخی دارد و همان گونه که بزرگداشت نهضت عاشورا و بعثت پیامبر اسلام، ارزشمند است باید سالروز ایامی که منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی توسط مردم انجام شد گرامی داشته شود چرا که حضرت امام فرمود ۱۲ بهمن آغاز حکومت الله است.

وی تأکید کرد: در ایام الله دهه مبارک فجر باید به موضوع گام دوم انقلاب بیشتر پرداخته شود و از آن جایی که در این ایام با چهلمین روز از شهادت حاج قاسم سلیمانی همراه است فرصتی به ما میدهد تا آن چه در بیانیه امام جامعه درخصوص گام دوم انقلاب آمده است در این ایام پررنگ کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر استان یزد ادامه داد: همان طوری که انقلاب اسلامی با امداد غیبی به پیروزی رسید، شهادت سردار سرافراز اسلام، حاج قاسم سلیمانی هم از الطاف خفیه الهی است و این مسئله برای برخی از خواص واضح و روشن است.

حجت الاسلام فخرالدینی عنوان کرد: گزارش کارگروه های مختلف به ستاد دهه فجر اعلام خواهد شد تا از هر گونه کارآماری، موازی و تکراری در این ایام پرهیز شود و تلاش شده است امسال در بعد خبری خلاقیت بیشتری صورت گیرد.

وی با اشاره به اهمیت اجرای برنامه های مردم محور تصریح کرد: در راهپیمایی امسال، پوستر و پلاکارد سراسری ارسال نمی شود و همه مردم در سراسر کشور یک نوع پلاکارد یکسان در دست نمی گیرند و هر استان بنا به خلاقیت هنرمندان خود و با مشارکت مردم پوسترهای خلاقانه را به راهپیمایی می اورند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر استان یزد ادامه داد: قرار است با فعال کردن گروه های هنری تحت عنوان برنامه های مردمی، برنامه های فرهنگی و تبلیغی متنوعی با مشارکت مردم در سراسر کشور انجام گیرد.

حجت الاسلام فخرالدینی از برگزاری نشست های هماهنگی و برنامه ریزی کارگروه های ۳۱ گانه استان در مرکز استان و ستادهای شهرستانی خبر داد و افزود: بزودی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان برنامه های شاخص همه کارگروه ها اعلام می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha