جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آغاز ثبت نام

حوزه/ ثبت نام دوره‌های حضوری و مجازی قرآنی و حدیثی ویژه نیمسال دوم ۹۹-۱۳۹۸ جامعه الزهرا(س) در دو سطح عمومی و تخصصی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  خانم طیبه سادات طباطبایی اعلام کرد: اداره قرآن و حدیث جامعه الزهرا علیهاالسلام به منظور انس بیشتر طلاب و معرفت‌افزایی نسبت به معارف ناب قرآن و عترت، دوره‌های متنوعی را برنامه‌ریزی و اجرا می‌کند.

مدیر کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: ثبت نام دوره‌های حضوری و مجازی قرآنی و حدیثی در نیمسال دوم ۹۹-۱۳۹۸ و در دو سطح عمومی و تخصصی ویژه طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام از ۵ بهمن آغاز شد و تا ۱۵ بهمن ادامه دارد.

طباطبایی تصریح کرد: دوره‌های عمومی آموزش قرآن و حدیث شامل دوره‌های روان‌خوانی، تجوید و طرح‌های مختلف حفظ است، در دوره‌های تخصصی قرآن و حدیث نیز دوره‌های تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی، تربیت مروج تفسیر قرآن کریم، تربیت مربی ‌نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه ارائه می‌شود.

وی بیان داشت: طلاب جهت شرکت در دوره‌های حضوری پس از مشاهده برنامه‌ها می‌توانند جهت ثبت نام اقدام کنند.

مدیر کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: بنابه تعاملات صورت گرفته بین اداره قرآن و حدیث و مرکز آموزش مجازی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، شرایط بهره‌مندی عموم طلاب حضوری و غیرحضوری از دوره‌های مجازی قرآن و حدیث به صورت آنلاین و غیرحضوری فراهم شده است و طلاب شهرستانی می‌توانند این دوره‌ها را به اقتضای علاقه و نیاز خود ثبت نام و شرکت کنند.

طباطبایی ادامه داد: تشکیل هر یک از دوره‌ها منوط به حد نصاب رسیدن تعداد افراد ثبت نامی است که پس از انجام ثبت‌نام‌ها با ارسال پیامک به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

وی یادآور شد: ثبت نام دورهای قرآنی و حدیثی اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تنها از طریق مراجعه به سامانه http://qh.jz.ac.ir امکان‌پذیر است؛ در صورت نیاز به همراهی در مراحل ثبت نام یا پرسشی پیرامون برنامه‌ها با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۳۵۵ تماس بگیرید و یا به سرای ثقلین واقع در ورودی ساختمان شهید بهشتی مراجعه کنید.

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha