پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ جانشین قرارگاه لشگر عملیاتی ۲۸ کردستان گفت: وجود سردار سلیمانی امنیت خاصی به منطقه داده بود و برای جریان های تروریستی و جنایتکار همانند یک کابوس بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، همایش «لثارت» با موضوع «نقش سردار قاسم سلیمانی در امنیت منطقه» به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، امروز در سنندج برگزار شد.

در این مراسم، سرهنگ عبدالرضا مومنی، جانشین قرارگاه لشگر عملیاتی ۲۸ کردستان اظهار داشت: یکی از بارزترین ویژگی های شهید سلیمانی مبارزه در راه حق و خداوند متعال بود و در این زمینه تمام هستی و وجود خود را ایثار کرد.

جانشین قرارگاه لشگر عملیاتی ۲۸ کردستان ادامه داد: سردار سلیمانی کسی بود که تاب دیدن جنایات داعش و جریان های تکفیری ـ صهیونیستی را در کشورهای سوریه و عراق را نداشت و به همین خاطر آرام نگرفت و به جهاد علیه این دشمنان دین خدا رفت.

این مقام نظامی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: از دیگر ویژگی های این سردار شهید می توان به ولایتمداری و ولایت پذیری وی اشاره کرد. شهید سلیمانی در مسیر انقلاب و ولایت حرکت کرد و سربلند و با افتخار در راه اسلام جان خود را فدا نمود.

سرهنگ مومنی بیان داشت: تدبیر و شجاعت سردار سلیمانی دیگر ویژگی شهید سلیمانی بود و تمام مسئولیت های خود را با تدبیر و شجاعت به پایان می رساند و در این راه از هیچکس و هیچ گروهی هراس نداشت.

جانشین قرارگاه لشگر عملیاتی ۲۸ کردستان گفت: آمریکایی ها، انگلیسی ها، سعودی ها، اسرائیلی ها و... فکر می کردند که با شهادت سردار سلیمانی ناامنی مرزهای ایران را فرا می گیرد، ولی با شهادت این سردار بزرگ نه تنها خطری مرزهای ایران را تهدید نکرد، بلکه روحیه مقاومت در بین مردم ایران و منطقه چند برابر شد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از نیروهای انقلابی در ایران پیرو خط شهید سلیمانی هستند، افزود: دشمنان سردار سلیمانی برای وی احترام زیادی قائل بودند و ایشان را به عنوان یکی از ۱۰۰ نفر اندیشمند در مسائل امنیتی و نظامی دنیا می دانستند و همین مسئله باعث شده بود در بسیاری از عملیات ها احتیاط بسیاری در مقابله با این شهید به کار گیرند.

سرهنگ مومنی بیان داشت: وجود سردار سلیمانی امنیت خاصی به منطقه داده بود و برای جریان های تروریستی و جنایتکار همانند یک کابوس بود.

وی با اشاره به اینکه امنیت امروز ما مرهون خون شهید سلیمانی و دیگر شهدا می باشیم، ادامه داد: امروز به عینه شاهدیم که خون مطهر شهید سلیمانی اقتدار بالایی به این نظام داده است تا جایی که هیچ کشور و ابرقدرتی اجازه تعدی به مرزهای ایران را به خود نمی دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha