پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
احمد حاتمیان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: روح شهید سلیمانی و دیگر شهیدان اسلام همیشه در جسم و جان مجاهدان جاری خواهد بود و با به شهادت رسیدن وی شهید سلیمانی ها به پا خاستند تا در مقابل دشمنان این نظام و اسلام قد علم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام احمد حاتمیان، در همایش «لثارت» با محوریت نقش سردار قاسم سلیمانی در امنیت منطقه به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان امروز در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: روح شهدا همیشه و در همه جا حضور دارد و ارتباط خاصی بین ما و شهدا وجود دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: حضرت علی (ع) درباره شهدا می فرمایند که شهیدان انسان های بزرگ و جوانمردی هستند که با نثار جان خود برای جامعه امنیت و آرامش با ارمغان آوردند همانند کاری که شهید سلیمانی انجام داد.

این استاد حوزوی افزود: روح شهید سلیمانی و دیگر شهیدان اسلام همیشه در جسم و جان مجاهدان جاری خواهد بود و با به شهادت رسیدن وی شهید سلیمانی ها به پا خاستند تا در مقابل دشمنان این نظام و اسلام قد علم کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: امروز امنیت و آرامشی که در کشور داریم مرهون خون هزاران شهید به مانند سردار سلیمانی است.

حجت الاسلام سلیمانی در پایان سخنان خود گفت: بی شک اگر ایثارگری های امثال شهید سلیمانی نبود خدا می دانست که گروه های تروریستی و جنایتکار چه جنایاتی در منطقه و در کشورهای اسلامی مرتکب می شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha