سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
IMG_0743 (Copy).JPG

حوزه/ اردوی علمی و زیارتی طلاب حوزه علمیه امام محمد باقر(علیه السلام) در شهر مقدس قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، اردوی علمی و زیارتی طلاب حوزه علمیه امام محمد باقر(علیه السلام) پس از پایان نیم سال اول تحصیلی، در شهر مقدس قم برگزار شد.

بر پایه این گزارش؛ در این اردوی سه روزه طلاب مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) ضمن بهره مندی از فضای معنوی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و مسجد مقدس جمکران، در جلسه درس اخلاق حضرت آیت الله مصباح یزدی، در دفتر مقام معظم رهبری، حضور یافتند.

همچنین شرکت در نماز جماعت و سخنرانی آیت الله مویدی از شاگردان آیت الله سعادت پرور از دیگر دستاوردهای معنوی این سفر زیارتی و علمی بود.

این گزارش می افزاید؛ جلسه «شب خاطره با شهید سپبد حاج قاسم سلیمانی» نیز با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی مهدی زاده از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی در لشگر ۴۱ ثارالله کرمان برگزار شد و طلاب مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) یاد و نام این سردار رشید اسلام و دیگر شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند.

بر پایه این گزارش؛ به همت معاونت تهذیب مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع)، نشست بصیرتی و تحلیل سیاسی با موضوع وضعیت کنونی کشور، بررسی ابعاد انتقام سخت، بررسی شرایط منطقه بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی و همچنین اهمیت انتخابات پیش رو برای مجلس شورای اسلامی با حضور و سخنرانی علیرضا زاکانی از جانبازان دفاع مقدس و نماینده سابق مردم شهر تهران در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

گفتنی است؛ بازدید از مرکز تحقیقات کامپیوتری نور و تبیین برنامه های مدرسه برای نیم سال دوم تحصیلی توسط مسئولان حوزه، از دیگر برنامه های اردوی علمی و زیارتی طلاب حوزه علمیه امام محمد باقر(علیه السلام) بود. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha