سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آمریکا

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین بهرام پور با تاکید بر اینکه ملت ایران جنگ‌طلب نیست، اما هرگز با نظام تروریستی آمریکا مذاکره نخواهد کرد، گفت: ما دیگر نظام تروریستی آمریکا را برای مذاکره به رسمیت نمی‌شناسیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، در واکنش به «سخنان وزیر امور خارجه ایران که در مصاحبه با هفته‌نامه اشپیگل انجام شد»، اظهار کرد: ضمن احترامی که برای رئیس دستگاه دیپلماسی کشور، جناب آقای ظریف قائل هستیم، اما حرف ملت ایران همان حرف مقام معظم رهبری است که فرمودند «مذاکره برای ما منتفی نیست، اما نه با آمریکا».

وی تأکید کرد: آمریکا امتحان خود را پس داده و ثابت کرده که به هیچ عهدی پایبند نیست، پس مذاکره با کسی که تعهدی ندارد لغو و بیهوده است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، با بیان اینکه ملت ایران جنگ‌طلب نیست، اما هرگز با نظام تروریستی آمریکا مذاکره نخواهد کرد، گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری تأکید کرده‌اند، جمهوری اسلامی ایران مستقیم یا غیرمستقیم و تحت هیچ شرایطی با دولت تروریستی آمریکا مذاکره نمی‌کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، تصریح کرد: ما دیگر نظام تروریستی آمریکا را برای مذاکره به رسمیت نمی‌شناسیم.

تظاهرات مردم عراق برای بیرون راندن نظامیان تروریستی آمریکا به برکت خون شهید سلیمانی و ابومهدی انجام شد

وی در ادامه با اشاره به تظاهرات میلیونی مردم عراق برای بیرون راندن نظامیان تروریستی آمریکا، گفت: امروز همه دنیا فهمیده‌اند که به برکت خون شهید سلیمانی، باید در مسیر مبارزه با استکبار حرکت کرد.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، مبارزه با استکبار و ظلم را پیام اصلی قیام اباعبدالله الحسین(ع) دانست و بیان کرد: شهید سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس این پیام را به‌درستی دریافت کرده و به آن عمل کردند و با شهادتشان دنیا را از این پیام آگاه کردند که باید ظلم‌ستیز بود و تا زمانی که در دنیا ظلمی وجود دارد، باید با آن مبارزه کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، در پایان گفت: خوشحالیم که عراق، به‌عنوان یک کشور شیعی در این مسیر قرار گرفته و امیدواریم تا همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان زیر این بیرق مبارزه با ظلم بیایند تا إن‌شاءالله آن را به دست صاحب اصلی‌اش یعنی حضرت حجت(عج) برسانند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمدرضا IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
    0 0
    زهرا چخماقی خبرنگار صدا و سیما توئیتید: پیام سی میلیون داغدار که به مراسم تشییع آمدند انتقام سخت بود نه مذاکره با قاتل سردار دلها.