چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ حجت الاسلام معبودی به بازتاب حضور میلیونی مردم عراق علیه اشغالگری آمریکای جنایتکار اشاره کرد و گفت: این حضور باشکوه یک پیام اصلی را به آمریکای جنایتکار داد که باید منطقه را به صاحبان اصلی واگذار کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، ظهر امروز در نشست بصیرتی طلاب و اساتید مدرسه علمیه مولاوردیخان که در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد گفت:  نسل سوم و چهارم انقلاب در این برهه زمانی با تبعیت از منویات مقام عظمای ولایت و حفظ اتحاد و یکدلی، در مقابل توطئه‌های دشمن ایستادگی کنند.

وی بیان کرد: رمز پیروزی ملت ایران در صحنه‌های حساس انقلاب اسلامی تبعیت و پیوند با ولایت و همچنین، حرکت با بصیرت است. شهدا با ایثارگری  توانستند این نظام را حفظ کنند و ما باید ادامه دهنده راه آنان باشیم.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: امروز سبک زندگی شهدا راهنمای  گمگشتگی ها  و گره گشای مشکلات زندگی امروز است.

وی به شهادت مظلومانه سردار سلیمانی اشاره کرد و ادامه داد: رشادت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس باعث برقراری امنیت در جهان اسلام شده است و مقاومت را بیمه کرد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین اظهار کرد: پیوند مستحکم بین رهبری و مردم، معجزه‌ی بی‌بدیل نظام اسلامی است و تمسک به ولایت مسیر سعادت و نجات است

آمریکا منطقه را به صاحبان اصلی واگذار کند

حجت الاسلام معبودی به بازتاب حضور میلیونی مردم عراق علیه اشغالگری آمریکای جنایتکار اشاره کرد و گفت: این حضور باشکوه یک پیام اصلی را به آمریکای جنایتکار داد که باید منطقه را به صاحبان اصلی واگذار کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha