جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خدری

حوزه/ حجت الاسلام خدری گفت: جهان استکبار با صرف هزینه های هنگفت در جنگ رسانه و راه اندازی شبکه های ماهواره ای و نیز در فضای مجازی تلاش می کند چهره نامناسبی را از انقلاب به نمایش گذارد و مردم را نسبت به نظام ناامید و مایوس کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری ظهر امروز در نشست ستاد برگزاری دهه فجر انقلاب اسلامی در شهر چغادک با گرامیداشت ایام دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی یاد آور حماسه ستودنی و باشکوه ملت ایران و برگ زرینی در تاریخ این کشور است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به دشمنی جهان استکبار با ملت ایران، گفت: کینه توزی جهان استکبار پس از پیروزی انقلاب اسلامی شدت گرفت و این دشمنی ها تا به امروز ادامه داشته و خواهد داشت، دشمنان تلاش می کنند در همه عرصه ها بر ملت ایران فشار وارد کنند که یکی از مهمترین عرصه ها جنگ نرم است.

امام جمعه چغادک با بیان اینکه دشمن هزینه بسیاری در این عرصه کرده است، گفت: جهان استکبار با صرف هزینه هایی هنگفت در جنگ رسانه و راه اندازی شبکه های ماهواره ای و نیز در فضای مجازی تلاش می کند چهره نامناسبی را از انقلاب به نمایش گذارد و مردم را نسبت به نظام ناامید و مایوس کند.

حجت الاسلام خدری با اشاره به شهادت سردار قاسم سلیمانی، اظهار کرد: در مراسم تشییع این شهید شکوه حضور و خیزش مردمی را در استان های خوزستان، تهران و مشهد و کرمان را مشاهده کردیم، همچنین در کشور عراق تظاهراتی میلیونی در پی شهادت این سرداران انجام شد.

امام جمعه چغادک با بیان اینکه دشمن در پی شکستن تاثیر این حضور است، گفت: آنها با جنگ رسانه ای، قضایا را وارونه جلوه می دهند و حقایق را پنهان می کنند.

وی بر برنامه ریزی جهت اجرای برنامه های مطلوب در شهر چغادک در ایام دهه فجر تاکید کرد و گفت: لازم است برای این ایام طوری برنامه ریزی شود که حضور باشکوه مردم بار دیگر رقم بخورد و یاس و ناامیدی بیشتری به جبهه دشمن حاکم کند.

حجت الاسلام خدری افزود: نواختن زنگ انقلاب در مدرسه حضرت معصومه(س) چغادک با حضور مسئولین و نیز ادای احترام به مقام شهدا از برنامه های این دهه است. همچنین راهپیمایی ۲۲ بهمن از میدان حضرت بقیه الله(عج) تا یادمان شهدای گمنام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha