سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حاجتی ، امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره)، خطاب به وزیر امور خارجه ایران در واکنش به مصاحبه جنجالی‌اش با نشریه اشپیگل، گفت: مصاحبه اخیر آقای ظریف و آن سخنانش، ضمن حکایت از بی‌مبالاتی جدی به منافع ملی، توهینی آشکار به انتقام خواهی ملت ایران نسبت به خون پاک سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره)، در پیامی نسبت به مصاحبه اخیر جواد ظریف با نشریه اشپیگل، اعلام موضع کرد.

وی در این پیام که سخن خود با عبارت «بسم الله القاصم الجبارین» آغاز کرده، آورده است: یکی از بزرگ‌ترین ضرباتی که از جانب برخی از  کارگزاران دولت حاضر بر پیکره ایران و انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر فرود آمد، پیام‌های حاوی ضعف، ذلت و استیصال است که از سوی رئیس‌جمهور کشورمان و وزیر امور خارجه‌اش به انحاء مختلف دائماً به طرف‌های غربی ارسال گردید و دشمن را به تأثیر راهبرد ادامه تحریم‌ها امیدوار نمود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی، سخنان ظریف را حکایت از بی‌مبالاتی جدی به منافع ملی و توهینی آشکار به انتقام خواهی ملت ایران دانست و تصریح کرد: مصاحبه اخیر آقای ظریف با اشپیگل آلمان و اعلام آمادگی برای مذاکره با آمریکای جنایتکار آن‌هم بعد از تأکید امام خامنه‌ای در نماز جمعه اخیر بر ممنوعیت مذاکره با آمریکا، ضمن حکایت از بی‌مبالاتی جدی به منافع ملی، توهینی آشکار به انتقام خواهی ملت ایران نسبت به خون پاک سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی می‌باشد...

آقای ظریف... استغفار بطلبید...

حافظه ملت ایران فراموش نخواهد کرد که بخشی از عوامل تجری ترامپ و پمپئو در اجرای طرح ترور ناجوانمردانه حاج قاسم محصول توهم آنها نسبت به تمایل ملت ایران به تسلیم بود که دیپلماسی التماسی انفعالی شما آن را رقم زد، فأین تذهبون..‌.؟!

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عسکری IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    1 8
    با عرض سلام و ادب خون به نا حق ریخته سردار دلها دامن گیر اقایان ظریف و روحانی و امثال اینها میشود انشا الله . ایشون علاوه بر توهین به شعور ملت ایران و پایمال کردن خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی علنا در مقابل رهبری عزیز ایستاده و بی احترامی می کند . از قوه قضاییه خواهانیم پیگیر این مسائل باشد که بی شرمانه توسط دولت در حال اجراست . با تشکر
    • یاسین IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
      6 1
      ایراد برخی رسانه‌های ارزشی ما این‌است که انتقادها را یک‌سویه منعکس کرده و پاسخ‌های طرف مقابل را منتشر نمی‌کنند. در همین مورد خوب بود بیانیه وزارت امور خارجه نیز منعکس می‌شد. در این بیانیه طی 4 بند به‌طور شفاف توضیحات لازم ارائه شده و در بند اول آن آمده است: 1. یکی از اهداف آمریکا در نبرد دیپلماتیک با جمهوری اسلامی ایران آن است که تصویری جنگ‌طلب از ایران به نمایش گذارد؛ تصویری که چند ده سال برای ایجاد آن از طریق نبرد رسانه‌ای و جنگ روانی تلاش کرده بود. این تصویر نادرست و معارض با ذات نظام اسلامی، در پی انجام مذاکرات برجام بر هم ریخت و جهان دریافت که امنیتی‌سازی جمهوری اسلامی ایران یک فریب‌کاری صهیونیستی است و ایران نه‌تنها کشوری قانون‌مدار و دارای منطقی روشن و ‌استوار است بلکه در صف نخست مبارزه با تروریسم و پدیدآوری فضای صلح‌آمیز در جهان قرار دارد. خروج یک‌جانبه ایالات متحده از مذاکرات برجام و بیان این‌که برجام به سود ایران بوده و آمریکا از آن متضرر شده است -ضمن نشان دادن توان دیپلماتیک و منطق قوی ایران در دفاع از حقانیت و مطالبات ملت ایران- عملاً نشان داد که به‌واقع این ایالات متحده آمریکاست که به قوانین جهانی و حقوق بین‌الملل وقعی ننهاده و گریزان از گفت‌وگو و ناقض تعهدات بین‌المللی است. با ترور شهید سپهبد سلیمانی قهرمان مبارزه با تروریسم، برای افکار عمومی جهان اثبات شد که این دولت آمریکاست که در رأس حامیان تروریسم در سطح جهانی است. در همین راستا تمامی تلاش آمریکا آن است که موضع برتر ایران یعنی"حمایت از مذاکرات قانونیِ انجام‌شده در برجام" را از دست ایران خارج کرده و تصویری "ضد مذاکره" از ایران را به نمایش گذارده و نهایتاً میز مذاکره غیرقانونی و تحمیلی را جایگزین برجام نماید. اقدامی که با قدرت از سوی رهبری معظم انقلاب نفی و نهی شده که همواره ملاک عمل وزارت خارجه جمهوری اسلامی می‌باشد. از این‌رو تأکید بر مذاکرات قانونی در چارچوب کمیسیون مشترک برجام در مقابل مذاکرات خارج از برجام —که دولت قانون‌ستیز آمریکا به‌دنبال آن است— ضرورت داشته و نباید به هیچ‌وجه این سنگر که از مشروعیت بین‌المللی برخوردار است، به دولت مستکبر و قانون‌گریز آمریکا وانهاده شود. ...
  • زینب US ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
    1 8
    بسم الله الرحمن الرحیم با عرض سلام و ادب و احترام با کمال تاسف باید عرض کنم که آنچنان از این اقدام وزیر امور خارجه به خشم آمده ام که هر چه اندیشیدم که واقعا باید چه جوابی به ایشان و امثال ایشان که اینطور باعث سرافکندگی ملت بزرگ و آزاده ایران میشوند بدهم حیران مانده ام. در نهایت به این نتیجه رسیدم که از دشمن انتظاری جز این نمی رود. بنده به سهم خودم به عنوان یک ایرانی او و هم مسلکانش را به خدا واگذار میکنم که اینطور دل ملت مسلمان ایران را به درد می آورند.
  • حميد IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
    2 7
    خداوند در كمين است و منافقين را به دست و زبان خودشان رسوا خواهد كرد خدا نمي گذارد خون شهدا و مظلومين پاي مال اين ناكسان شود .
  • رضا IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
    1 2
    خائن ها ،ویا ابله ها، و یا نادانها در زمانی که باید حرفی را نزنند ،،میزنند....در زمانی که باید کاری را انجام دهند ،،انجام نمی دهند ...ودر زمانیکه باید مصلحت مملکت را سر لوحه کارشان قرار دهند ،،مصلحت نظام را در نظر نمیگیرند،،،،،،خائن ها اگر بار ها در مذاکره سرشان کلاه رفته باشد ،باز هم تبلیغ مذاکره میکنند ،،چون مامویتشان ایجادتفرقه و دلسردی با توهم مذاکره است