سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
محمدامین راستی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی نماد بارز مردم سالاری دینی است وکسانی که از این کشور در بحث حقوق بشر خرده می گیرند، باید با دیدن مشارکت مردم دیگر سخنی به زبان نیاورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ماموستا محمدامین راستی عصر امروز در نشست جمعی از دست اندرکاران برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در سنندج اظهار داشت: برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی نماد بارز مردم سالاری دینی است.

امام جمعه موقت سنندج ادامه داد: انتخابات برای نظام یک امتیاز بزرگ در منطقه است و کسانی که از این کشور در بحث حقوق بشر خرده می گیرند، باید با دیدن مشارکت مردم در انتخابات دیگر سخنی به زبان نیاورند.

این عالم اهل سنت ادامه داد: شما که به نوعی در بحث انتخابات دست اندرکار هستید باید صیانت از آرا مردم را در اولویت قرار دهید و اجازه ندهید که حاشیه سازی برخی مغرضان، شور انتخابات را به مسیر دیگری هدایت کنند.

ماموستا راستی اظهار کرد: یکی از مواردی که نهادهای فرهنگی باید در بحث انتخابات روی آن کار کنند، افزایش بینش سیاسی و فرهنگی مردم در بحث انتخابات می باشد، باید بتوانیم که معیارهای انتخاب جامعه را در انتخابات به سمت درست و نامزدهای اصلح هدایت کنیم.

امام جمعه موقت سنندج  ادامه داد: دور کردن مردم از تعصبات بی جای قومی در بحث انتخابات مهمترین کار امروز کسانی است که به نوعی با جامعه و مردم به صورت مستقیم ارتباط هستند.

وی تصریح کرد: مردم باید نماینده ای را به مجلس بفرستند که هم دارای تخصص باشد، هم تعهد و هم دارای روحیه مطالبه گری، لذا از هم استانی های گرامی درخواست داریم که با انتخاب شایسته خود زمینه توسعه همه جانبه کردستان را فراهم آورند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha