سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
امام جمعه ارومیه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: حضور پر شور مردم ‌در انتخابات بسیار ضروری است و در این برهه از تاریخ انقلاب اسلامی شرکت گسترده می‌تواند ضربه محکم دیگری بر هیمنه پوشالی بدخواهان نظام و انقلاب وارد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی امروز در جلسه هماهنگی مراسمات ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی که با حضور مدیران و اعضای کار گروه های تخصصی در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد ضمن تسلیت ایام‌شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، اظهار داشت: تسبیحات حضرت زهرا سلام الله علیها یکی از مهمترین یادگاران‌ ایشان ‌است و باید در عمل، به حفظ آن اهتمام داشته باشیم.

وی در ادامه سخنان خود به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و ادامه داد: زنده نگه داشتن ایام‌الله دهه فجر بر همه ما واجب است و مستند شرعی و دینی در این زمینه وجود دارد، فلذا علی رغم داشتن عرق ملی در تعظیم ایام الله دهه فجر باید تلاش در این‌مسیر را برای خود فرضیه بدانیم.

امام جمعه ارومیه به اهمیت تبیین ویژگی‌های انقلاب اسلامی پرداخت و تصریح کرد: امروز دشمن به دنبال تبلیغ ناکارآمدی و عدم توانمندی انقلاب اسلامی است و باید در مواجهه با این شبهات دشمنان و بد خواهان‌ انقلاب ویژگی‌های انقلاب و پیروزی جمهوری اسلامی ایران را برای مردم تبیین کنیم.

وی با اشاره به اهمیت دشمن شناسی، گفت: در مقابل هجمه‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن باید خود را مجهز به سلاح دشمن شناسی کرده و مردم را در شناخت دشمن و اهداف آن بیش از پیش آگاه تر سازیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی به اهمیت شرکت در انتخابات اشاره و اضافه کرد: حضور پر شور مردم ‌در انتخابات بسیار ضروری است و در این برهه از تاریخ انقلاب اسلامی شرکت گسترده می‌تواند ضربه محکم دیگری بر هیمنه پوشالی بدخواهان نظام و انقلاب وارد کند و برنامه‌های دهه فجر زمینه بسیار خوبی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات است و باید در تمامی برنامه‌ها مردم را برای حضور و مشارکت در انتخابات پیش رو ترغیب و تشویق کنیم.

وی در پایان به اهمیت تبیین مسئله ولایت فقیه تاکید کرد و گفت : ضرورت تبیین مسئله ولایت فقیه در میان مردم و نسل جدید بیش از پیش باید مد نظر همگان باشد چرا که متاسفانه در طول سال‌های گذشته، غفلت در بیان آن در جامعه اسلامی باعث ناآگاهی نسل جوان و عدم احساس ضرورت و کارکردهای ولایت فقیه در جامعه شده که امیدواریم در بستر برگزاری برنامه های دهه فجر به این‌موضوع نیز اهمیت بیشتری داده شود.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha