سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
همایش

حوزه/ امام جمعه شاهین شهر گفت: ما امروز سخت نیازمند عزم و اراده هایی از جنس شهید سردار سلیمانی ها برای دفاع از انقلاب اسلامی هستیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام قاسم هاشمی، امام جمعه شاهین شهر، شامگاه یکشنبه در نشست خبری  همایش فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در برخی از فراز و نشیب های اتقلاب شاهد بودیم؛ بعضی از پشت میزها تزلزل هایی در اراده و عزم خود برای دفاع از انقلاب اسلامی  دارند، لذا اگر به موضوع فلسفه سیاسی انقلاب پرداخته شود عزم ها برای دفاع از انقلاب جزم می شود.

امام جمعه شاهین شهر بااشاره به اینکه نمونه بارز جزم عزم برای دفاع از انقلاب اسلامی شهید سپهبد سلیمانی است، عنوان کرد:  ما امروز سخت نیازمند عزم و اراده هایی از جنس شهید سردار سلیمانی ها برای دفاع از انقلاب اسلامی هستیم.

وی تاکید کرد: افرادی که حاکمیت انقلاب اسلامی را با دیگر حاکمیت های جهان مقایسه می کنند، آگاه باشند روح حاکم براین انقلاب بسیار متفاوت از سایر حاکمیت ها است.

امام جمعه شاهین شهر تصریح کرد: انقلاب اسلامی روح معنویت بشریت است که در آستانه سالگرد چهل ویکمین سال عمر بابرکتش هستیم؛ انقلاب اسلامی  قصد دارد زندگی از فرش به عرش را نشان دهد.

وی ابراز کرد: انقلاب در عرصه ای که خدا حذف شده قصد دارد انسان را به عالم والا وصل کند؛ دشمنان می دانند که ایده ها وآموزه های انقلاب فرامرزی است وایدئولوژیک جمهوری اسلامی طومار سکولاریسیم و لیبرالیسم را در هم می پیچد، لذا برای خنثی کردن این ایدئولوژیک فتنه های مختلف ایجاد کردند.

رئیس همایش فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی اذعان داشت: اگر به سخنان سردمداران عالم در رابطه با انقلاب نگاه کنیم، متوجه اهمیت جایگاه جمهوری اسلامی می شویم، اول و وسط و آخر سخنان رئیس جمهور و بزرگان سیاسی عالم، صحبت از ایران است و سخن از قدرت و نفوذ معنوی  نظام جمهوری اسلامی می کنند.

وی افزود: اگر انقلاب را با عینک غربی نگاه کنیم به ذات و عظمت انقلاب پی نخواهیم برد، برای پی بردن به عظمت حقیقی انقلاب باید نگاه واقع گرایانه داشت، موضوع معرفت به جایگاه واقعی جمهوری اسلامی هدف اصلی برگزاری این همایش است.

حجت الاسلام هاشمی بیان داشت: در دورانی که بشر از دین فاصله گرفته و موفقیت را از  اندیشه های منقطع از عبودیت دنبال می کند، انقلاب اسلامی به منثه ظهور می رسد و دلها را متوجه خود می کند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی یک امر اتفاقی نیست، بلکه گشایشی برای بشریت و بازشدن افق جدیدی در زمان افول امپریالیسم بزرگ و نظام سلطه است.

رئیس همایش فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی تاکید کرد: لیبرالیسم همان سرنوشت کمونیست را بخاطر منقطع بودن از آسمان الهی خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: فلسفه سیاسی انقلاب قدم موثری برای زمینه سازی حضرت مهدی امام زمان(عج) است.

امام جمعه شاهین شهر بیان کرد: دبیرخانه همایش فسلفه سیاسی انقلاب اسلامی، دائمی است و در دفتر امام جمعه شاهین شهر مستقر است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha