سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام فنایی

حوزه/ حجت الاسلام فنایی گفت: اگر جامعه اسلامی امروز با عزت و افتخار در برابر ابرقدرت های جهان می ایستد و حتی بزرگترین سرداران خود را در راه دفاع از ارزش های اسلامی می دهد، به دلیل اعتقاد به راه حضرت زهرا(س) و اهل بیت (ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام هادی فنایی، شب گذشته در مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا زهرا (س) که در بیت مرحوم آیت الله باریک بین برگزار شد گفت: حضرت زهرا(س)معنای اتم انسان کامل است و برای تمام موجودات عالم الگوست و باید قدر این انسان آسمانی و الهی را بدانیم.

 استاد حوزه خاطرنشان کرد: امروز آنقدر منابع و مستندات در رابطه با ایام فاطمیه استخراج شده است که دیگر کسی نمی تواند در شهادت و مصائب حضرت فاطمه زهرا(س) تردید و شبهه ایجاد کند.

حجت الاسلام  فنایی بیان کرد: حضرت صدیقه کبری(س) با گریه های خود پس از رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) انقلاب عظیمی به پا کرد که تا امروز موجب بقاء اسلام شده است و ما هم امروز وظیفه داریم اسلام را یاری کنیم.

مدیر گروه معارف دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین بیان کرد: دشمنان خدا به دلیل عدم شناخت عظمت وجودی حضرت فاطمه زهرا(س)، ظلم و جنایت علیه ایشان انجام دادند.

وی تصریح کرد کرد: امروز جامعه اسلامی بیش از همیشه نیازمند الگوپذیری از حضرت زهرای مرضیه (س) است.

حجت الاسلام فنایی اظهار کرد:  اگر جامعه اسلامی امروز با عزت و افتخار در برابر ابرقدرت های جهان می ایستد و حتی بزرگترین سرداران خود را در راه دفاع از ارزش های اسلامی می دهد، به دلیل اعتقاد به راه حضرت زهرا(س) و اهل بیت (ع) است.

وی ادامه داد:  متاسفانه امروزه الگوسازی از اهل بیت(ع) فراموش شده و بیشتر به مدح ایشان پرداخته می‌شود و این باعث می‌شود تا شخصیت والای ائمه(ع) به شخصیت‌هایی دست نیافتنی تبدیل شوند که این برای جامعه دینی و اسلامی نوعی آسیب است.

حجت الاسلام فنایی بیان کرد: شهادت حضرت زهرا (س) تنها واقعه ای تاریخی نیست، بلکه آموزه ای متعالی در ولایتمداری و دفاع از ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) است.

در پایان این مراسم یکی از طلاب مداح در رثای حضرت فاطمه زهرا (س) به مرثیه سرایی پرداخت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha