سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
احمد حاتمیان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: برای ایجاد یک جبهه فرهنگی واحد در استان کردستان به دنبال ایجاد تعامل بیشتر و هم افزایی در حوزه فرهنگ هستیم و تبلیغات اسلامی این خطه این مهم را به صورت جدی پیگیری می کند.

به گزاررش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام احمد حاتمیان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تبلیغات اسلامی برای بسط بیشتر مباحث فرهنگی در سطح کلان و استانی با متولیان امور فرهنگ در ادارات و سازمانهای دولتی همواره همکاری و تعامل دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان ادامه: زمانی که بتوانیم که تعاملات فرهنگی خود را با دیگر سازمانها و نهادهای مربوط هماهنگ کنیم بازخورد مثبت آن در جامعه به وضوح مشهود خواهد بود.

این مسئول فرهنگی اظهار کرد: برای ایجاد یک جبهه فرهنگی واحد در استان کردستان به دنبال ایجاد تعامل بیشتر و هم افزایی در حوزه فرهنگ هستیم و تبلیغات اسلامی این خطه این مهم را به صورت جدی پیگیری می کند.

حجت الاسلام حاتمیان افزود: در صورتی که بتوانیم جبهه فرهنگی در کردستان ایجاد کنیم بی شک شاهد کاهش بسیاری از هزینه ها و نیز موازی کاری ها در حوزه فرهنگ خواهیم بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: سازمان تبلیغات  همواره تلاش می کند که از ورود به جریان ها و جناح بندی های سیاسی در کشور دوری کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha