جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سيدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: دشمن می خواهد که مشارکت ملت ایران در انتخابات دوم اسفندماه سالجاری بسیار کم رنگ باشد، لذا قهر کردن با صندوق های رای به نوعی ریختن آب در آسیاب دشمنان می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی صبح امروز در جمع طلاب و روحانیون مدرسه سفیران هدایت بیجار با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دهه فجر نقطه درخشانی در تاریخ این کشور و حتی جهان است. در چنین روزی حکومت الله بر طاغوت و طاغوتیان پیروز و مستولی گشت.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه دهه فجر نماد «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» است، افزود: در چنین ایامی بود که ملت ایران طعم واقعی آزادی و استقلال را چشیدند.

حجت الاسلام محمودی در ادامه افزود: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی در ایران است و به عینه می بینیم که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همه پرسی های بسیاری با مشارکت باشکوه ملت انقلابی ایران داشته ایم که این افتخار بزرگی در کارنامه این نظام است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار اظهار کرد: با این وجود دشمن برای انتخابات مجلس یازدهم توطئه های و حتی فتنه های زیادی در آستین دارد، لذا همه باید هوشیار و با بصیرت باشیم.

وی، کاهش مشارکت در انتخابات و ایجاد یاس در مردم را نقشه نخ نمای دشمنان عنوان کرد و افزود: پایین آوردن سطح مشارکت در انتخابات برای دشمن بسیار خوشایند است و برای رسیدن به این مطلوب میلیاردها دلار هزینه تبلیغاتی نموده است.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به اینکه قهر با صندوق های رای همان خواسته معاندان و براندازان است، بیان کرد: دشمن می خواهد که مشارکت ملت ایران در انتخابات دوم اسفندماه سالجاری بسیار کم رنگ باشد، لذا قهر کردن با صندوق های رای به نوعی ریختن آب در آسیاب دشمنان می باشد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حاشیه سازی برخی از افراد و جریان های سیاسی کشور علیه شورای نگهبان گفت: متاسفانه امسال هرکسی که احساس می کرد که مدارک لازم برای ثبت نام در رقابتهای انتخاباتی را دارد نام نویسی کرد و دیدیم که آمار شرکت کنندگان بسیار بالا رفت.

وی تصریح کرد: در میان انبوه این داوطلبین طبیعتا بسیاری تنها مدارک دانشگاهی را داشتند که بی شک این هرگز نمی تواند یک ملاک برای حضور در انتخاباتی بدین مهمی باشد و این همه هجمه رسانه ای علیه شورای نگهبان درباره ردصلاحیت ها ناجوانمردانه و از روی بی انصافی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha