جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دبیرکمیته همکاریهای کردستان

حوزه/ دبیر کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش کردستان از برگزاری دوره های سبک زندگی مهدوی ویژه مدیران و معاونین پرورشی مدارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سنندج، نشست کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مدیر کل آموزش و پرورش کردستان، مدیران  حوزه های علمیه برادران  و خوهران، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل و دیگر اعضای کمیته، در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد.

حجت الله نریمانی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان در ابتدای این نشست موضوع برگزاری گفتمان های دانش آموزی مدارس را در ایام الله دهه مبارک فجر، گفتمان های انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: در این برنامه با حضور اساتید گفتمان ها، روحانیون و ماموستایان، اندیشه های حضرت امام(ره)، ریشه ها و علل شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی، اهداف و دستاوردهای آن تشریح می شود.

وی از اجرای ویژه برنامه هایی با مشارکت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی در استان خبر داد و با اشاره به ابلاغ دستورالعمل مربوطه، برگزاری کارگاه و دوره های آموزشی ویژه مدیران و معاونین پرورشی مدارس با موضوع سبک زندگی مهدوی، انتظار، امام شناسی، و ... را از دیگر برنامه های پیش بینی شده بر شمرد که با همکاری بنیاد در استان اجرایی می شود.

نریمانی همچنین گزارشی از برگزاری دوره های آموزشی با همکاری ستاد اقامه نماز استان نیز ارائه کرد و گفت: در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز دوره های آموزشی ویژه معلمان و دانش آموزان برگزار و در دستور کار استان قرار دارد.

در این نشست مقرر شد همایش استانی کمیته های همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش استان بهمن ماه جاری با حضور اعضای کمیته های استانی در سنندج برگزار شود.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha