شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مهرآرا

حوزه/ حجت الاسلام مهرآراء در جمع طلاب گفت: نقش حضرت فاطمه(س) در دفاع از ولایت و امامت حضرت علی(ع) بسیار موثر بود و شایسته است که مردم از این عملکرد حضرت الگوبرداری شده و از ولایت فقیه به همان شیوه دفاع کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام اسدالله مهر آرا، صبح امروز در مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) که در مدرسه علمیه سردارین برگزار شد، گفت: دفاع از حریم مقدس امامت و ولایت از عمده فعالیت های سیاسی آن بانوی بزرگوار بود که شایسته است پیروان حضرت به عنوان سرمشق به آن توجه جدی کنند.

وی بیان کرد: با وجودی که حضرت فاطمه زهرا (س) تنها هجده سال در این دنیا زندگی کرد، اما در طول حیات کوتاه خویش منشأ خیرات در جامعه اسلامی شد.

وی ادامه داد:حضرت فاطمه زهرا (س) توانست به عنوان یک زن، سیره‌ای ماندگار از زیست واقعی یک مسلمان را به نمایش بگذارد و با ولایت‌مداری و دفاع از دین، اسلام واقعی را به منصه ظهور بگذارد. 

وی ادامه داد: نام بسیاری از شخصیت‌ها به‌عنوان الگو به جامعه معرفی شده است، اما جایگاه هیچ‌کدام به‌ممتازیِ جایگاه انبیای الهی و پیشوایان پاکِ خاندان نبیّ مکرم اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص)، نبوده است.

 مدیر مدرسه علمیه سردارین تصریح کرد: عمل به سیره فاطمه زهرا (س) باعث سعادت وعاقبت به خیری مردم در جوامع اسلامی است.

وی ادامه داد:  نقش حضرت فاطمه(س) در دفاع از ولایت و امامت حضرت علی(ع) بسیار موثر بود و شایسته است که مردم از این عملکرد حضرت الگوبرداری شده و از ولایت فقیه به همان شیوه دفاع کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha