جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عابدینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: بزرگ‌ترین سرمایه هر مسئولی به دست آوردن اعتماد مردم است و اگر مسئولان با جدیت در پی حل مشکلات مردم و دغدغه‌های آنها باشند و گزارش کارهایی که در این راستا انجام می‌دهند را به مردم ارائه کنند، اعتماد جامعه را به دست خواهند آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، صبح امروز در دیدار آقای سعید حوائج، مدیرکل جدید امور مالیاتی استان قزوین گفت: مسئولان در دورانی که مسئولیت بر عهده می‌گیرند، فرصت بسیار خوبی برای خدمت به مردم دارند و باید از این فرصت‌ها به نحو شایسته و مطلوب استفاده کرده و دغدغه‌های مردم را با جدیت مورد توجه قرار دهند.

 وی با تأکید بر اینکه رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم موجب ارتقای اعتماد عمومی می‌شود، افزود: بزرگ‌ترین سرمایه هر مسئولی به دست آوردن اعتماد مردم است و اگر مسئولان با جدیت در پی حل مشکلات مردم و دغدغه‌های آنها باشند و گزارش کارهایی که در این راستا انجام می‌دهند را به مردم ارائه کنند، اعتماد جامعه را به دست خواهند آورد.

امام جمعه قزوین به برخی از مسائلی که به اعتماد عمومی لطمه وارد می‌کند، اشاره و بیان کرد: باید همانگونه که از کارگران و کارمندان بلافاصله مالیات دریافت می‌شود، از همه کسانی که باید مالیات پرداخت کنند نیز مالیات اخذ شود تا مردم شاهد عدالت در این حوزه باشند و به اعتمادشان آسیب وارد نشود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین شجاعت در اجرای قانون را یکی دیگر از رسالت‌های مسئولان برشمرد و یادآور شد: باید تلاش کنید تا با تکیه بر قانون، رسالت خود را انجام دهید و ان‌شاءالله بتوانید در حوزه کاری خود موفق باشید.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه باید فرهنگی ایجاد کنیم که مردم خودشان به دنبال قسط و عدل بروند، بیان کرد: خدای متعال پیامبران و کتاب‌های آسمانی را نازل کرد تا مردم خودشان انگیزه پیدا کنند به دنبال قسط و عدل حرکت کنند و در این امر به اجبار کشیده نشوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha