جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: امروز روحانیون و طلاب باید با تبیین جایگاه خود و تسلط بر آن، در گام دوم انقلاب اسلامی جامعه پردازی و تمدن سازی را به پیش ببرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، افتتاحیه همایش تبیین و ایده پردازی گام دوم انقلاب اسلامی امروز با حضور ائمه جمعه و جماعت استانهای آذربایجان غربی، کرمانشاه و کردستان در سالن مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار گردید.

در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینی شاهرودی اظهار داشت: همه در اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مسئول هستیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: امروز تمدن اسلامی و ملحد در مقابل همدیگر قرار گرفته اند و جهان کفر از این بابت احساس ترس می کند لذا از این رو در صدد ضربه زدن به اسلام می باشد.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: دشمنان تمام شئونات زندگی مسلمانان اعم از نظامی، فرهنگی و حتی کنترل جمعیت را زیر نظر دارد و به دنبال تغییر ذائقه مسلمانان براساس خواسته هایشان است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی تاکید کرد: یکی از مهمترین ترس هایی که دشمن در دل دارد، قدرت نمایی اسلام است و تاریخ نشان داده هرجا اسلام عرض اندام نموده است دشمنان دین خدا نیز ورود پیدا کرده اند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه در آستانه سالگرد صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هستیم، گفت: در گام نخست اول در ۴۰ سال اخیر شاهد تحولات درون و برون منطقه ای زیادی بودیم و شروع آن با ۲ ابرقدرت شرق و غرب بود اما امروز این ۲ از بین رفته و نوع نگاه و مبارزه متفاوت شده که بسیاری از این تفاوت ها بخاطر بروز و ظهور انقلاب اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: سردار سلیمانی در ساماندهی و بنیاد نهادن جبهه مقاومت نقشی بی نظیر در جهان اسلام برعهده داشتند.

نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: سردار سلیمانی صلابت بسیار عجیبی به جبهه مقاومت در برابر مستکبرین داده بود و هرجایی که دشمنان دین خدا اقدامی می کردند این شهید بزرگوار حضور پیدا می کردند و ریشه توطئه دشمنان خدا را می خشکاند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: امروز مشکلات و گرفتاری های کشور و حتی جهان اسلام نشات گرفته از دخالت های آمریکایی ها و غربی ها و به ویژه نفوذی هایی است که در فرهنگ منحط غربی غرق شده اند، می باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: در حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه نظامیان آمریکا در «عین الاسد» هیمنه پوشالی آمریکایی ها از هم پاشید و قدرت و اقتدار ایران برای همه جهانیان ثابت شد.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: آمریکایی ها  برای رسیدن به منافع خویش حتی دوستان خود را قربانی می کنند و باید گفت که کردهای عراق هم برای آمریکایی اهمیتی ندارند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: امروز روحانیون و طلاب باید با تبیین جایگاه خود و تسلط بر آن، در گام دوم انقلاب اسلامی جامعه پردازی و تمدن سازی را به پیش ببرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha