جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ یادواره شهدا روحانی استان کرمان

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر با اشاره به اینکه سعی کرده‌ایم یادواره شهدا را به خوبی و در خور شأن برگزار کنیم،گ فت: تا به حال ۴۰ یادواره شهید در شهرستان بوشهر برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سرهنگ غلامرضا شهابی، امروز در جلسه برگزاری یادواره شهدای شهر بوشهر، اظهار داشت: برگزاری چنین مراسماتی و حضور مردم و جوانان ایران اسلامی در آن، باعث افزایش معنویت و تقویت روحیه ایثارگری، انقلابی‌گری و جهادی در بین عموم مردم و منفورتر شدن دشمنان اسلام و انقلاب می‌شود.
فرمانده سپاه شهرستان بوشهر ادامه داد: به برکت انقلاب، نظام اسلامی و خون شهیدان و جوانان پاک باخته‌ای که حاضر هستند تا آخرین نفس برای حفظ این نظام بجنگند و شهید شوند، دارای عزت و افتخار هستیم.

وی با اشاره به اینکه اگر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار نمی‌توانند به کشور ما حمله کنند، از برکت خون شهداست، افزود: هنوز هم دشمنان از شهدا می‌ترسند و فرهنگ شهادت، عاشورا و انتظار که نظام را در برابر این همه هجمه آنها بیمه کرده است. 

وی با اشاره به اینکه باید فداکاری‌های شهدا را در جامعه به خوبی بیان کنیم، گفت: باید همت، عمل، ایثار و فداکاری شهدا را به نسل جوان که تشنه حق و حقیقت است بگوییم.

شهابی با تاکید بر اینکه اگر امروز نفس می‌کشیم و عزت داریم به برکت خون شهیدان است، بیان داشت: به کوری چشم دشمنان اسلام و قرآن جوانان ما راه شهدا را با قدرت ادامه خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه نام و شجاعت شهدای ایران اسلامی، پشت دشمنان را می‌لرزاند، گفت: امروزه هیبت و قدرتی که نیروهای مسلح ما دارند به برکت خون شهداست.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر با اشاره به اینکه سعی کرده‌ایم یادواره شهدا را به خوبی و در خور شان برگزار کنیم، یادآور شد: تا به حال ۴۰ یادواره شهید در شهرستان بوشهر برگزار شده است.

شهابی از برگزاری پنجمین یادواره شهدای کوی تنگک دوم خبر داد و خاطرنشان کرد: پنجمین یادواره شهدای کوی تنگک دوم روز چهارشنبه نهم بهمن‌ماه در مسجد امام صادق(ع) با روایتگری ناخدا تکاور امیر دهقانی و سخنرانی معاون هماهنگ کننده سپاه استان بوشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha