پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام کاظم لطفیان

حوزه/ دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور گفت: جهان اسلام به این باور و حقیقت رسیده است که رونمایی از خاورمیانه جدید تنها با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی رقم خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، مراسم افتتاحیه همایش تبیین و ایده پردازی گام دوم انقلاب اسلامی امروز با حضور ائمه جمعه و جماعت استانهای آذربایجان غربی، کرمانشاه و کردستان در سالن مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار گردید.

در این مراسم، دبیر شورای برنامه ‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور گفت: شهید سلیمانی معتقد بودند که اکنون در حال حرکت به سمت تمدن بزرگ اسلامی در دنیا هستیم.

حجت الاسلام کاظم لطفیان افزود: یکی دیگر از اعتقادات شهید سلیمانی این بود که دوران تفرقه سنی و شیعه از بین رفته است.

این استاد حوزه در ادامه سخنان خود تاکید کرد: حوزویان باید به عنوان سنگرنشینان علم و ایمان در حوزه اندیشه و دانش، تنها به تشخیص خوب و بد اکتفا نکنند چرا که اسلام، انسان را برای فراتر از این حد از تشخیص تربیت کرده است.

دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور در  ادامه به شخصیت والای امام راحل اشاره کرد و بیان داشت: امام خمینی(ره) با انقلاب خود در سال ۵۷ ترس و هراس بزرگی در دل ابرقدرت های جهان انداخت که این از نگاه سیاسیون بسیار با اهمیت و خاص می باشد.

حجت الاسلام لطفیان تاکید کرد: امروز هم خوشبختانه وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی برای کشور و نظام یک عطیه و نعمت الهی است و باید گفت که ایشان برترین چهره سیاسی و مذهبی جهان می باشند.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: تفاوت نگاه ایران به استکبار جهانی در مقایسه با دیگر کشورهای اسلامی نشان می دهد که راهبری جامعه  باید در پرتو اسلامی باشد که تن دادن به ذلت را نفی می کند.

دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور گفت: جهان اسلام به این باور و حقیقت رسیده است که رونمایی از خاورمیانه جدید تنها با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی رقم خواهد خورد.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تحمیل معامله قرن است، عنوان داشت: ملت با بصیرت ایران با نور اسلام و ولایت مسیر خود را پیدا می کنند و هیچ احتیاجی به نورافکن های آمریکایی ندارند.

دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور گفت: نهضت تبیین، گاهی بخشی و امیدآفرینی جزو رسالت امرور روحانیون است و در این عصر روحانیت باید شک زدایی کنند و از طرف دیگر با گسترده کردن سفره اخلاص مردم، ظاهرگرایی را که بلای جان جامعه است، خنثی نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha