جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر از آمادگی حوزه علمیه استان برای راه اندازی مراکز نیکوکاری در مدارس علمیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری ظهر امروز در نشستی با مسئولان کمیته امداد امام خمینی(ره) بوشهر از آمادگی حوزه علمیه استان برای راه اندازی مراکز نیکوکاری در مدارس علمیه خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر تعداد هشت مدرسه علمیه در استان بوشهر فعال است که می توان در هر کدام از آنها  مرکز نیکوکاری را راه اندازی کرد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: در حال حاضر چنین برنامه ای با این هدف در مدارس علمیه استان وجود دارد که اجرای این طرح می تواند به نظامند شدن این کار کمک کند.

وی از برگزاری جلسه مدیران مدارس علمیه استان و نیز مبلغان طرح هجرت در آینده خبر داد و افزود: مسئولان کمتیه امداد استان می توانند با حضور در این به تشریح طرح خود بپردازند.

حجت الاسلام خدری با استقبال از طرح راه اندازی مراکز نیکوکاری در مدارس علمیه گفت: طلاب و روحانیون به عنوان مبلغ می توانند نقش مهمی در معرفی این طرح حسنه به جامعه داشته باشند.

 مدیر حوزه علمیه بوشهر، حوزه علمیه را ظرفیت بزرگی برای تبلیغ ترویج نیکوکاری دانست و بیان داشت: از این ظرفیت باید برای هدایت جامعه و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری استفاده کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha