پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ملاقادر قادری

حوزه/ امام جمعه شهرستان پاوه گفت: داعش با جنایت هایی که مرتکب شد ۱۰۰ سال دنیای اسلام را به عقب برد و مستکبرین نیز به بهانه مبارزه با داعش ثروت کشورهای اسلامی را به یغما بردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، ماموستا ملاقادر قادری، دوشنبه ۷ بهمن ماه، در همایش تبیین و ایده پردازی گام دوم انقلاب اسلامی، در سالن مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، اظهار داشت: یکی از مسایلی که روحانیت با آن روبروست انقطاع نسل هاست که این منجر به فاصله فکری می گردد.

امام جمعه شهرستان پاوه ادامه داد: متاسفانه باید اذعان کرد که درحال حاضر فضای مجازی به عنوان مدیر نسل جوان عمل می کند که این بسیار خطرناک است و می تواند ناهنجاری های بسیاری به دنبال داشته باشد.

این عالم اهل سنت بیان داشت: براساس نظر سیاسیون و اندیشیمدان هر انقلابی حداکثر بیست سال عمر دارد، ولی به حول و قوه الهی این انقلاب ۴۰ سال است که همچنان مقتدرتر از دیروزش می شود که این نشأت گرفته از توکل به خدا، ولایتمداری و... می باشد.

ماموستا قادری ادامه داد: معنویت و اخلاق از گام‌های مهم و اساسی در گام دوم انقلاب اسلامی است.

امام جمعه شهرستان پاوه تصریح کرد: اولین توصیه در دهه پنجم انقلاب، وحدت است، چرا که هر ضربه ای به بدنه امت اسلامی وارد شده، از تفرقه و جدایی آنهاست.

این عالم اهل سنت اظهار داشت: ضربه ای که دین ستیزان به اسلام زدند به اندازه ضربه داعش مهلک نبود، لذا باید گفت که همیشه باید اعتدال را مبنای کار خود کار دهیم.

ماموستا قادری عنوان کرد: داعش با جنایت هایی که مرتکب شد ۱۰۰ سال دنیای اسلام را به عقب برد و مستکبرین نیز به بهانه مبارزه با داعش ثروت کشورهای اسلامی را به یغما بردند.

امام جمعه شهرستان پاوه اظهار کرد: متاسفانه مذهبیون تندرو ما را از علمای حکومتی می دانند و به شاگردان خود اجاره نمی دهند که پشت سر ما نماز بخوانند و از سویی دیگر ملی گرایان تندور همانند دموکرات ها، ضدانقلاب و... ما را کُردفروش معرفی می کنند و اهانت های بسیاری به علمای اهل سنت در این میان می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha