چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
قندهاری

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: هم‌زمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر بیش از دو هزار و ۵۰۰ عنوان برنامه در استان سمنان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام غلامرضا قندهاری، در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت ایام الله دهه فجر، اظهار داشت:  بیش از ۲۵۰۰ برنامه به مناسبت ایام الله دهه فجر در استان سمنان برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: ایستگاه سلامت، ایستگاه فرهنگ، برپایی میز خدمت و برگزاری نمایشگاه عکس و... در ایام دهه مبارک فجر استان سمنان برنامه ریزی شده است.

وی افزود: گلباران مزار شهدا در استان سمنان همزمان با سراسر کشور برنامه ریزی شده است  و کارگروه‌های مردمی ، روحانیت و ایثارگران به عنوان راویان فجر در مدارس ، مساجد و ... در ارتباط با اهمیت دهه مبارک فجر تشکیل می‌شود.

حجت الاسلام قندهاری خاطرنشان کرد: همچنین اجتماع بزرگ بانوان در ۲۰ بهمن در ورزشگاه الغدیر سمنان برنامه ریزی شده است و عناوین مهم برنامه‌های دهه مبارک فجر در بخش‌های مختلف اقتصادی برنامه ریزی شده است و مراسم شب ۲۲ بهمن در تمامی شهرستان‌ها با گلبانگ الله اکبر و نورافشانی در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری المپیادهای ورزشی در شهرستان‌ها ویژه‌ی نوجوانان و جوانان برگزار خواهد شد و همینطور دیدار با خانواده شهدا برنامه ریزی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، همچنین از برنامه‌های مختلف در شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: از جمله برگزاری روایتگری انقلاب در اتوبوس‌های شهری و برگزاری ایستگاه نقاشی کودکان در مساجد شاهرود با موضوع من یک سردارم تشکیل می‌شود و همچنین برنامه همایش نقش زنان در اقتصاد مقاومتی در شهرستان مهدی‌شهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha