پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت‌الله امینی

حوزه/آیت‌الله امینی با اشاره به اهمیت خدمات و برنامه سازمان بهزیستی در کشور ،گفت: خدمات این سازمان مردمی در کشور حساس و ارزنده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه  مهدی پهلوانی مدیرکل بهزیستی استان قم امروز با حضرت آیت‌الله امینی عضو مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کرد.

آیت‌الله ابراهیم امینی امروز در دیدار مدیرکل بهزیستی استان قم با اشاره به خدمات و فعالیت‌های بهزیستی ، خدمات بهزیستی را بسیار حساس و ارزنده برشمرد و اظهار داشت: در برخورد با مددجویان دقت زیادی داشته باشید و با آن‌ها طوری برخورد کنید که احساس عزتمندی و کرامت بکنند.

وی ادامه داد: شما باید این فرصت عظیم را غنیمت بشمارید و این‌گونه نیست که خداوند به هرکسی چنین لطفی کرده باشد.

 عضو خبرگان رهبری تأکید کرد:  خداوند درواقع به‌واسطه لطفی که به شما داشته ، شما را در مسیر خدمت به این اقشار قرار داده است.

 وی افزود: دلسوز و مردم‌دار باشید و رضایت خداوند ، مددجویان و معلولین را ملاک قبول خدمات خود قرار دهید .

آیت‌الله امینی تصریح کرد: مردم و خیرین نیز باید در این مسیر کمک‌حال شما باشند و در یاری‌رساندن به محرومان و نیازمندان کوشا باشند.

مهدی پهلوانی مدیرکل بهزیستی استان قم نیز در ابتدای این دیدار ضمن ابلاغ سلام دکتر قبادی دانا ریاست سازمان بهزیستی کشور، با اشاره به کسالت چندی قبل آیت‌الله امینی و ابراز مسرت از سلامت ایشان  گزارش کاملی از خدمات بهزیستی قم ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha