پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام علیجان دلدار - بیرجند

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند گفت: رسانه های معاند و شبکه های ماهواره ای که با پول دشمنان اسلام اداره می شوند، همیشه به دنبال شایعه پراکنی و ضربه به بدنه حوزه های علمیه و تخریب چهره روحانیت در جامعه هستند.

حجت الاسلام علیجان دلدار مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند، درگفت و گو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، به نقش طلاب و حوزه های علمیه در  کمک به سیل زدگان اشاره کرد و گفت: همیشه طلاب و حوزه های علمیه در زمینه خدمت رسانی به مردم در حوادث طبیعی، در صحنه حاضر بوده و در کنار مردم قرا گرفته اند و یاور مردم در شرایط سخت هستند.

وی ادامه داد: طی چند سال اخیر شاهد حضور طلاب در وقایعی چون سیل و زلزله، در کنار مردم بوده ایم که علاوه بر عرصه تبلیغ دین، خدمت رسانی به مردم حادثه دیده را نیز انجام می دادند.

مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند با بیان اینکه دشمن به دنبال تخریب چهره روحانیت در بین مردم است، تصریح کرد: رسانه های معاند و شبکه های ماهواره ای که با پول دشمنان اسلام اداره می شوند، چرا همیشه به دنبال شایعه پراکنی و ضربه به بدنه حوزه های علمیه و تخریب چهره روحاینون در جامعه هستند؟

 حجت الاسلام دلدار با اشاره به اینکه جامعه روحانیت همیشه در کنار مردم خواهد بود، خاطرنشان کرد: روحانیون و طلاب از اول انقلاب همیشه در کنار مردم، در هر شرایط بوده اند و اینان از هم هرگز جدا نیستند، چراکه در شرایط سخت آدم ها و مسئولیت ها برای مردم شناخته می شود.

وی ادامه داد: طی این چند سال، همدلی و وحدت بین روحانیون و مردم بیشتر شده است و خدمت رسانی صادقانه هیچ وقت از ذهن مردم پاک نخواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند به تاکید مقام معظم رهبری به کمک به مردم سیل زده اشاره و بیان کرد: با توجه به توصیه رهبر معظم انقلاب نسبت به کمک رسانی به مناطق سیل زده و همچنین پیام مدیر حوزه های علمیه، مدرسه علمیه رضویه بیرجند در این راستا آمادگی خود را برای کمک رسانی به این مناطق اعلام کرده است.

حجت الاسلام دلدار عنوان کرد: طلاب مدرسه ی رضویه بیرجند در جریان سیل لرستان، طی دو هفته در قالب گروه های جهادی به مردم این مناطق خدمت رسانی کردند و در حال حاضر نیز آمادگی خود را برای جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی و اعزام گروه های جهادی به سیستان و بلوچستان اعلام کرده اند.

انتهای پیام/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha