سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تشييع شهداي گمنام

حوزه/ صبح امروز پیکر مطهر سه شهید گمنام دفاع مقدس با استقبال مردم وارد فرودگاه بین المللی بوشهر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، صبح امروز پیکر مطهر سه شهید گمنام دفاع مقدس با استقبال مردم وارد فرودگاه بین المللی بوشهر شد.

در آیین که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و نیز مسئولان دستگاه های اجرایی و نهادهای نظامی و انتظامی همراه بود پیکر مطهر این سه شهید از سال پروازهای خارجی فرودگاه بوشهر واقع در خیابان امام رضا(ع) تا مسجد حضرت قائم(عج) مورد استقبال مردم قرا گرفت.

سردار کفاش در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات مراسمات تشییع و خاکسپاری این شهدا گفت: پیکر مطهر ۲ شهید گمنام عملیات‌های «‌بدر و عاشورا ۲» پس از استقبال مردم ولایتمدار شهر بوشهر جهت تشییع و تدفین به روستای«کوری حیاتی» در شهرستان جم اعزام خواهند شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر بیان داشت: مراسم شب وداع با شهید گمنام در بوشهر همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) سه‌شنبه ۸ بهمن بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه عاشقان ثارالله شهر بوشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم تشییع شهید گمنام عملیات«کربلای ۵» روز چهارشنبه ۹ بهمن همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ساعت ۹ صبح پس از قرائت زیارت عاشورا از بسیج مرکزی تا مصلای نماز جمعه شهر بوشهر برگزار و در اداره‌ اطلاعات شهر بوشهر تدفین خواهد شد.

کفاش با بیان اینکه مراسم استقبال از دو شهید گمنام شهرستان جم سه‌شنبه ۸ بهمن ساعت ۱۶ از میدان امام حسین(ع) تا هیئت فاطمیون این شهرستان همراه با وداع شهدا بعد از نماز مغرب و عشا در همان مکان خواهد بود اظهار داشت: مراسم استقبال و وداع در امامزاده«سیدحبیب‌الله» بخش‌ریز ساعت ۲۰:۳۰ و مراسم تشییع و خاکسپاری این شهدای گمنام ساعت ۸ صبح همزمان با روز شهادت حضرت زهرا(س) در روستای«کوری حیاتی» برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha