پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مسابقات قرآنی طلاب عراقی

حوزه/ سومین مسابقه قرآنی ملی ویژه طلاب علوم دینی توسط مرکز ملی علوم قرآنی وابسته به اوقاف شیعیان عراق و با همکاری دارالقرآن آستان مقدس علوی در سالن عمار یاسر مجتمع امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه سومین مسابقه قرآنی ملی ویژه طلاب علوم دینی توسط مرکز ملی علوم قرآنی وابسته به اوقاف شیعیان عراق و با همکاری دارالقرآن آستان مقدس علوی در سالن عمار یاسر مجتمع امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.

حسن عامری از مسئولان دارالقرآن حرم مطهر امام علی(ع) گفت: این دوره از مسابقات فعالیت خود را با قرائت آیاتی از قرآن کریم با صدای شیخ علی حسن المحمداوی صاحب رتبه دوم مسابقات قرآنی سال گذشته طلاب در ایران آغاز کرد.

در بخش بعدی این مراسم، علی عبدالستار الخفاجی عضو هیئت داوران مسابقه در سخنان خود از همکاری آستان مقدس علوی در برگزاری این مسابقات تشکر کرد.

عامری در توضیح نتایج این مسابقات گفت: رتبه اول حفظ را شیخ مروان عواد جهاد و رتبه دوم را شیخ ریاض محسن و رتبه سوم را شیخ علی قاسم به دست آورد و در بخش تلاوت نیز محمد زلیف عطیة توانست رتبه اول را به دست بیاورد و رتبه دوم و سوم نیز به ترتیب به شیخ احمد عباس رحیمة و شیخ وسام عبدالکریم رسید.

وی افزود: صاحبان رتبه اول در بخش تلاوت و حفظ کل قرآن کریم در این مسابقه نامزد شرکت در مسابقه قرآنی بین المللی طلاب علوم دینی در جمهوری اسلامی ایران در سال جاری خواهند بود.

لازم به ذکر است که مرکز قرآن کریم وابسته به آستان مقدس علوی مسابقات و فعالیت های قرآنی متعددی دارد که یکی از آنها مسابقات ویژه طلاب علوم دینی است که امسال برای سومین سال پیاپی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha