شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه مکتب حاج قاسم سلیمانی به ما عزت داد، گفت: شهادت «سیدالشهدای مقاومت» نقش کلیدی او را در زمینه سازی برای ریشه کنی شیطان بزرگ در منطقه آشکار کرد.

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه یکی از بزرگترین ویژگی های سردار سلیمانی، ظرفیت سازی بود، گفت: مالک اشتر ولایت، گذشته از مبارزه با اشرار شرق کشور، دفاع از حریم اهل بیت(ع) و سرکوب داعش، علمای جهان اسلام و جوانان آزاده خاورمیانه را متحد کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه بیش از همه، مرز نشینان به حدیث شریف نبوی(ص) واقف هستند که نعمت امنیت همچون اکسیژن لازمه زندگی است، اظهار کرد: در ۸ سال دفاع مقدس جوانان کرمانشاهی با همگاهی سایر رزمندگان اسلام، تا آخرین نفس در مقابل ماشین جنگی صدام و پشتیبانی دنیای کفر مردانه جنگیدند و بار دیگر آرامش را به مردم هدیه کردند.

وی تصریح کرد: مردم مرز نشین خصوصا ساکنان راه کربلا، هرگز رشادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در زمین گیر کردن داعش که به ۴۰ کیلومتری مرزهای غربی ایران اسلامی نزدیک شده بود، فراموش نکرده و امنیت خود را مدیون او و یاران شهیدش می دانند.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه مکتب شهید سلیمانی در ادامه دکترین امامین انقلاب قرار دارد، گفت: علت مخالفت جهان سلطه با جبهه مقاومت که نهایتاً به شهادت سردا دلها منجر شد. شکست نقشه های دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی در منطقه بود.

وی افزود: تهذیب نفس و خلوص در عمل همراه با ولایت پذیری در شهید حاج قاسم سلیمانی از او شخصیتی جامع الاطراف ساخته بود که که در رفع مشکلات جهان اسلام راهگشا بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه مکتب حاج قاسم سلیمانی به ما عزت داد، ادامه داد:  به شهادت رساندن «سیدالشهدای مقاومت» نقش کلیدی او را در زمینه سازی برای ریشه کنی شیطان بزرگ در منطقه آشکار کرد.

وی، رمز موفقیت ملل اسلامی خصوصاً ایران اسلامی را در مقابله با دول استعمارگر و شیطان بزرگ را مقاومت دانست و اظهار داشت: در مکتب عزتمندانه شهید سلیمانی، ذلت و منت کشی برای مذاکره با شیطان بزرگ معنایی نداشته و سیاست‌های خصمانه آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران را محکوم می کنیم.

حجت الاسلام احمدی در پایان گفت: با توجه به پیش بینی مقام معظم رهبری مبنی بر نابودی رژیم جنایتکار صهیونیسم، دولت تروریسم آمریکا با به شهادت رساندن شهید حاج قاسم سلیمانی، تحقق نابودی رژیم صهیونیستی را نزدیکتر کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha