جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ محقل انس با قرآن کریم در مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه

حوزه/ از ابتدای سال تحصیلی هر روز محفل «انس با قرآن» بعد از نماز ظهر و عصر، در حسینیه مدرسه علمیه کامیاران برگزار می گردد.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: هر کسی که زندگی خود را با قرآن مانوس کند و با این کتاب الهی ارتباط تنگاتنگ داشته باشد، بی شک هم در زندگی دنیوی و هم اخروی سربلند خواهد بود.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: باید سعی کنیم که زندگی های ما زندگی قرآنی باشد. این مهم می تواند ما را از بسیاری آسیب های اجتماعی و... در امان نگه دارد.

استاد حوزه در ادامه عنوان کرد: خوشبختانه طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران توجه و اهتمام جدی به مباحث قرآنی داشته و دارند، لذا از ابتدای سال تحصیلی هر روز در این مدرسه بعد از نماز ظهر و عصر محفل انس با قرآن  برگزار می گردد.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران ادامه داد: استمرار این برنامه معنوی تاثیر بسیار شگرفی در ارتقاء تحصیلی طلاب مدرسه داشته و این مهم را در نمرات امتحانی، رشد اخلاق فردی و اجتماعی و... طلاب به عینه می بینیم.

حجت الاسلام حسینی در پایان گفت: در ایام ویژه همانند اعیاد ملی و مذهبی، شهادت ها و... برنامه های متنوعی از سوی مدرسه علمیه کامیاران برگزار می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha