جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عمان

حوزه/ در دیدار سفیر و رایزن فرهنگی ایران در عمان با وزیر اوقاف و امور دینی سلطنت عمان، بر توسعه و تعمیق همکاری‌های دوجانبه و مشترک بین دو کشور تأکید شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا نوری‌شاهرودی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان روز دوشنبه (۷ بهمن‌ماه) با شیخ عبدالله بن محمد السالمی، وزیر اوقاف و امور دینی سلطنت عمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که سید علی موسوی‌زاده، رایزن فرهنگی ایران در عمان نیز حضور داشت، ‌طرفین ضمن بررسی همکاری در زمینه‌های مختلف قرآنی، نمایشگاهی و تبادلات فرهنگی، آمادگی خود را برای توسعه و تعمیق همکاری‌های دوجانبه و مشترک اعلام کردند.

همچنین، پیشنهاداتی از جمله حضور عمان به عنوان مهمان ویژه در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در تهران و برپایی نمایشگاه قرآنی جمهوری اسلامی ایران در مسقط  مطرح شد که مورد استقبال وزیر اوقاف و امور دینی عمان قرار گرفت.

در ادامه، شیخ عبدالله بن محمد السالمی درباره اقدامات و فعالیت‌های وزارت اوقاف و امور دینی توضیحاتی ارایه کرد.

در پایان این دیدار، کتاب دایرةالمعارف بزرگ اسلامی و مجموعه کتاب‌های سه جلدی «ایران» به زبان عربی توسط رایزن فرهنگی ایران در عمان به وزیر اوقاف و امور دینی عمان اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha