جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ارسال کمک های مردمی

حوزه/ حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به ارسال بیش از یک‌صد تن کالا به سیستان و بلوچستان، گفت: تاکنون ۶۰ تن محصول آمده شده و امیدواریم مقدار باقی مانده نیز با کمک مردم غیرتمند خوزستان در کوتاه‌ترین زمان تهیه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام سید محمود موسوی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان، در جمع خبرنگاران، با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده در خصوص امدادرسانی به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان، اظهارداشت: ستاد بازسازی عتبات استان در راستای کمک به مردم سیل‌زده، نماینده‌ای را برای شناسایی نیازها و آسیب‌ها اعزام کرد و هم‌اکنون در حال تهیه اقلام موردنیاز مردم هستیم.

وی با بیان اینکه بیش از یک‌صد تن کالا به سیستان و بلوچستان ارسال می‌شود، گفت: تا کنون ۶۰ تن محصول آمده شده و امیدواریم مقدار باقی مانده نیز با کمک مردم غیرتمند خوزستان در کوتاه‌ترین زمان تهیه شود.

حجت‌الاسلام موسوی، با اشاره به نیازهای اصلی مردم سیستان و بلوچستان، بیان کرد: آرد، برنج، پوشاک و پتو، از جمله مواردی است که موردنیاز ضروری سیل‌زدگان است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان، با بیان اینکه تاکنون ۵ پارک بادی به سیستان و بلوچستان ارسال شده، گفت: إن‌شاءالله کاروان کمک‌های مردمی از شهرستان آبادان اعزام می‌شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha