پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پژوهش

حوزه /در مراسمی، حجت الاسلام روح الله شبانی نوش آبادی به عنوان معاون جدید پژوهش حوزه علمیه کاشان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، پیش از ظهر امروز سه شنبه هشتم دی، در هم اندیشی معاونین پژوهش مدارس علمیه کاشان حجت الاسلام روح الله شبانی نوش آبادی به عنوان معاون جدید پژوهش حوزه این منطقه معرفی و از خدمات حجت الاسلام مهدی اسماعیلی معاون سابق قدردانی به عمل آمد.

حجت الاسلام روح الله شبانی نوش آبادی، معاون جدید پژوهش حوزه علمیه علمیه کاشان، در این هم اندیشی ضمن تقدیر از حجت الاسلام مهدی اسماعیلی، معاون سابق، اظهارداشت: همان طور که تبلیغ یکی از خروجی های حوزه علمیه است، پژوهش نیز از مهمترین خروجی های حوزه است که می تواند طلاب را هدفند و با انگیزه کند.

وی، پژوهش را نیازمند علاقه و انگیزه طلاب  دانست و ادامه داد: اگر طلاب با انگیزه وارد عرصه پژوهش نشوند نخواهند توانست دراهداف خودشان موفق شوند.

حجت الاسلام شبانی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به پژوهش در سطح بندی مدارس، ابرازداشت: همه عوامل یک مدرسه علمیه اعم از مدیر، معاونین و طلاب باید در زمینه  پژوهش تلاش مضاعف داشته باشند

معاون پژوهش حوزه علمیه کاشان با اشاره به برنامه های ابلاغی مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور در زمینه برگزاری دوازدهمین جشنواره علامه حلی درسال تحصیلی ۹۸-۹۹ افزود: طلاب برای شرکت در این جشنواره باید مقاله ای ساختارمند ارائه دهند.

وی با تاکید بر تشکیل کانون های علمی در مدارس گفت: این کانون ها می توانند آینده علمی پژوهشی طلبه و مدرسه و منطقه کاشان را رقم بزنند.

حجت الاسلام شبانی در پایان از برگزاری المپیاد علمی ادبیات به میزبانی مدرسه علمیه المهدی (عج) آران و بیدگل با همکاری مدیریت حوزه علمیه کاشان در آینده نزدیک خبر داد.

 در ادامه این جلسه معاونان پژوهش مدارس علمیه منطقه کاشان با تاکید بر تشکیل کانون های علمی پژوهشی، تشویق طلاب به شرکت جدی تر درجشنواره علامه حلی  کتابشناسی اساتید به طلاب،  خواستار تشکیل کرسی های آزاداندیشی شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha