چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024

حوزه/ مسئول فضای مجازی بسیج خراسان رضوی گفت: نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال توسط این نهاد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، عبدالله امینی فر، ظهر امروز در نشست خبری در محل ساختمان بسیج سازندگی در مشهد با بیان اینکه کلید واژه «باید قوی باشیم» به عنوان سوژه اصلی تولید محتوا در نظر گرفته شده، گفت: بحث رونق تولید و اقتصاد مقاومتی در این زمینه  از دیگر موضوعات این رویداد تخصصی است.

وی با اشاره به شعار مقام معظم رهبری در آخرین نماز جمعه ایشان با عنوان «باید قوی باشیم»، تصریح کرد: گردهمایی فعالان در عرصه فضای مجازی برگزار می‌شود و به زودی رونمایی از نخستین اپلیکیشن ایرانی تحقق می‌پذیرد و شاخص‌ترین تولیدات در فضای مجازی نیز توسط کارشناسان تعیین می‌شوند.

مسئول فضای مجازی بسیج خراسان رضوی، شناسایی و تجلیل از منتخبان و گروه‌های برتر از دیگر برنامه ها عنوان کرد و افزود: تیم‌های تولید محتوا آموزش دیده هستند و به طور مثال، مؤسسه رسانه‌های نوین آستان قدس، مجموعه شهرداری مشهد و پارک‌ علم و فناوری همکاری می کنند.

امینی‌فر گفت: هزار و ۶۰۰ نفر از شهرهای مختلف کشور در رشته های گوناگون در این مسابقات شرکت کردند که اولویت ما پرداختن به بحث شهدای مقاومت است.

مسئول فضای مجازی بسیج خراسان رضوی ادامه داد: شرکت کنندگان در حوزه پویانمایی، بازی و نرم‌افزار محصولات خود را ارائه می‌کنند و اگر بالغ بر سه تیم بتوانند امتیاز حد نصاب را کسب کنند، امکان استفاده از تسهیلات ویژه برای آنها وجود دارد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۴

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha